14 Mart 2013 Perşembe

Demeter- Parfüm



Fotoğraf biraz bulanık çıkmış anlıyorum ama birazcık idare edin acemiyim.  Demeter'in bu parfümleri Gratislerde satılıyor. Her gratiste her koku olmuyor malesef ve tester sıkıntısı var sanırım. Çünkü parfümlerin çoğu denemek için sıkılmış ve neredeyse yarısı bitmiş halde raflarda duruyor. Dolu halde istediğiniz kokuyu bulabilirseniz şanslısınız demektir. Ben bu kokuları seviyorum. Tek notalı bu kokular çok kalıcı değil ama aradığınız ya da istediğiniz koku her neyse sıktığınızda zamanla değişmiyor. Aynen o şekilde kalıyor. Dolu halde bulabildiklerim içinde en hoşuma gideni Cherry Blossom isimli kokusu oldu. Sabun kokusu ve hanımeli kokusu da almak istediklerim içindeydi ama bulamadığım için şimdilik alamadım. Bu koku biraz şekerli ama baymıyor. Tatlı duş jelleri gibi bir kokusu var. Hem ferah hem şekerli. Aldığıma pişman değilim zaten fiyatları 12,5 tl veya o civarda ben 8 mart indiriminden almıştım. Yani %40 indirimliydi ama normalde de pahalı bir koku değil. Gündelik, çantada taşınabilir boyuyla kullanışlı ve güzel bir koku. Tavsiye edilir.

2 yorum:

  1. Baby powder ve sabun kokusunu çok merak ediyorum ben de keşke 8 mart indirimden alsaydım niye almadıysam o telaşla unuttum sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sabun kokusundan almak istiyordum aslında ama o kalabalıkta kalmamıştı. Bazıları da yarısına kadar tester olarak kullanılmıştı :)
      olanların içinde en çok bunu sevdim ama bu da kalıcı değil. Çok çabuk uçuyor. Ama nedendir bilmem yine de ben sevdim. Nasılsa anneler gününde de Gratis yapar bir güzellik. Yeni yeni kozmetiklerden alırız yine.

      Sil