13 Mart 2013 Çarşamba

DOA- Kozmetik (Solid Parfüm)

Doa kozmetikten yaptığım ilk alışverişimde Shea yağı ve hindistan cevizi yağlarının yanında, tam bir koku hastası olmam sebebiyle solid parfümlerini de denemek için 2 farklı koku siparişinde bulunmuştum. Bunlardan biri Lilium diğeri Japon kirazı kokuları. Ben her ikisini de sevdim lilium daha hafif bir koku ama kalıcılığı az. Japon kirazı ilk başta puding gibi kokuyor ama sonrasında oda çiçek kokusuna dönüşüyor ve biraz daha kalıcı. Her ikisi de bana göre bahar kokuları. Çantada taşımak için çok ideal, hem yer kaplamıyor küçücük, hafif,  hem de katı olduğu için akma yapmıyor. Arasıra tazelenmek için çok kullanışlı kokular. Fiyatı sanırım 5.5 tl civarı. Doa kozmetik kendi sitesinden satış yapıyor ve özel günlerde indirimleri de oluyor. Ürünler genellikle doğal, uygun fiyatlı. Kadınlar günü indiriminden bir çok denemediğim ürünlerini de aldım onların tanıtım yazılarını da sırasıyla yazacağım. Merak edenlere duyurulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder