21 Mart 2013 Perşembe

LUSH Tea Tree Water & Lemony Flutter

Lush doğal içerikli, el yapımı ürünleriyle tanınan, hayvanlar üzerinde test yapmayan ve 2007 den beri ülkemizde satışı olan, keyifle alışveriş yaptığım bir kozmetik ürün mağazasıdır. Çok şirin bir görünüme sahip olan bu mağaza insanı hemen kendine çekiyor. Harika sabunları, parfümleri, banyo bombaları var, her şey şeker gibi neşeli ve mis kokulu. Özellikle almak istediğim katı masaj yağları da var ki kokusu müthiş güzel. Ben ambalajlarını da çok beğeniyorum. Çünkü onlar da doğaya zararlı olmayan maddelerden üretiliyor ve tasarımları da hoşuma gidiyor. Ankara da başka yerde var mı bilemiyorum ama varsa da zannedersem sınırlı sayıdadır zira ben henüz 365 AVM dışında bir yerde rastlamadım mağazalarına. Gelelim benim kullandığım ürünlerine. Daha önce kullandığım şampuan ve saç kremine  bayılmıştım. Kokuları çok güzeldi, temizlemesi, yumuşaklığı beni kendilerine hayran bıraktı. Daha sonra diğer ürünlerden de denemek istedim ve aslında tırnak dipleri için önerilen, vücudun kurumuş, sertleşmiş bölgelerine de uygulanabilen bu limonlu kremi aldım. Lemony Flutter ın , Limonlu oluşu, rengi ve kokusu önce hoşuma gitse de kullandıkça limondan soğudum. Çünkü fresh bir limon kokusu yok, çok yoğun ve ağır bir kokuya sahip, tırnak diplerine ve ellerimize uygulamak içinse çok yağlı. Çünkü bu kremi elime sürdükten sonra hiç bir şeye dokunamıyorum. Vıcık vıcık oluyor tıpkı vazelinlemiş gibi. O yüzden ara sıra daha çok yatmadan önce az miktarda alıp ellerime masaj yaparak uyuyorum. Onun dışında da dirseklerime, diz kapaklarıma ve topuklarıma banyodan sonra uyguluyorum fakat kokusu ve çok yağlı bir his bırakıyor oluşu beni çok rahatsız ediyor.  Bu nedenle severek kullandığımı söyleyemeyeceğim. Ama aldığım ürünü mutlaka bitirene kadar kullanmak gibi bir alışkanlığım olduğu için kullanmaya devam ediyorum


Diğer ürün ise tea tree water, çay ağacı suyu anlamına gelen bu ürün, tonik olarak kullanılmak üzere üretilmiş. Ama ben tonik olarak bir faydasını göremedim. Daha çok yüzümü yıkadıktan sonra spreyli şişesiyle direk yüzüme uyguluyorum. Güzel bir ferahlık veriyor. Nemli haldeki yüzüm kuruyana kadar silmiyorum. Kendi kendine kurumasını bekliyorum. Bu şekilde nemi yüze hapsettiğini hissediyorum. Sonra da nemlendiricimi uyguluyorum. Temizleme özelliği olmadığı için, gün sonundan ziyade sabahları uygulamayı tercih ediyorum. Çok gerekli mi? bence değil, bir daha alacağımı sanmıyorum. Kuru ciltler için daha kullanışlı olacağını düşünüyorum.  Kullanımı zevkli, görüntüsü ve en önemlisi içeriği güzel bir ürün. Umarım bu ürünlerle ilgili verdiğim bilgiler işe yarar ve yeterli olmuştur. Hepinize sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder