16 Mart 2013 Cumartesi

Max Factor - 237 Naturelle & The Balm- Hot Mama & Deborah - 46 Rosa Pesca


Arkadaşlar bugün bir karşılaştırma yazısıyla karşınızdayım. Bu 3 allığı karşılaştırmak istememin sebebi, renkleri birbirine oldukça yakın allıklar. Bende her üçü de var ama aslında içlerinden biri yeterli olurdu. Arada ufak farklılıklar var. Ben de bu farklılıkları bu yazımda ortaya koymaya çalışacağım. Max Factor 237 numara Naturelle isimli allığımı sanırım geçen sene almıştım. Epeyce kullandığımı görmektesiniz. Bu allık resimde de görüldüğü gibi tam şeftali tonunda, isminden de anlaşılacağı üzere çok natürel  her makyaja uyum sağlayabilen ve bütün cilt tonlarına da uyum gösterecek türden bir renk tonuna sahip, mat renk içinde hiç ışıltı yok, bu da bence daha doğal görünmesini sağlıyor.yapısı yumuşak değil, fırçaya bile zor geliyor, tozutmuyor. Ama sürüldüğünde rengini tam veriyor. Kalıcılığı da gayet iyi, gün içinde tekrarlamak gerekmiyor.



The Balm ın Hot Mama allığı ise bizde çok meşhur, şehrinde Gratis olup da  bu allığı almayan kokoş kalmadı herhalde :) ama ben yine de anlatacağım.  Bu allığın özelliği elbetteki yapısı, yumuşacık bir yapısı var. Renk tonu olarak şeftali, ama içerisinde altın tonunda ışıltılar var. Ama bu ışıltılar rahatsız edecek büyüklükte değil. Doğal, sağlıklı bir görünüş sağlıyor. Her makyaja uyum gösterebilir. Ama benim cildimde nedense zor renk veriyor. Kalıcı da olmadı, uçup gidiyor sanki, ya da cilt emiyor. Ben açık kumralım, tam beyazlara ya da esmerlere daha çok yakışacaktır. Yine de insanı mutlu eden sunumu, içeriğinin zararsız maddelerden oluşması ve insanı prenses gibi hissettiren yapısı için almaya değer.

Şimdi de sıra geldi kadınlar günü indiriminde aldığım Deborah 46 numaralı Rosa Pesca isimli teracotta allığına, Bu allığa gelip gidip bakıyordum. Ama elimde fazla sayıda bu tonlarda allık olduğu için erteliyordum. En sonunda kadınlar günü indiriminde yarı yarıya indirimi gördüğüm anda deborah standında derhal bu allığa baktım veee sadece bir tane kalmıştı bende hemen kaptım kendisini. Aldığım günden beri hep onu kullanıyorum. Neden mi? Çünkü rengi sevdiğim ton olan şeftali rengi, ama hafif ışıltılı bir şeftali, ışıltılar Hot Mama daki gibi altın tonlarında değil. Belki de bu yüzden Hot Mama bana olmuyordu, bilemiyorum. Bunda gümüşi ışıltı var. Hem sürümü kolay, hem de kalıcılığı çok iyi, rengini hemen veriyor. Kutusunun altına gizlenmiş minik bir de fırçası var ama çıkmak bilmiyor.  Çıkarmak için zorlarken tırnağınız kırılabilir.O yüzden boşuna uğraşmayın, Elinizdeki fırçalar zaten daha kullanışlı olur. Çünkü fazla minik. Yine de orada öyle duruşu bile güven veriyor. Dışarıda, yanınızda fırça yoksa iş görebilir. Şimdiye kadar almam gereken allık buymuş meğer, kendime en çok bunu yakıştırdım.




Cildimde duruşlarıysa şu şekilde, farklı ışıkta çekmeye çalıştım. Aslında Max Factor ve Deborah hemen hemen aynı rengin, matı ve ışıltılısı gibiler. Ben 10 üzerinden oylarsam Deborah'a 8 Puan, Max Factor'e 7 Hot Mama'ya 6 veririm. Deborah'ın allıklarını kullanmadıysanız bir deneyin derim. Umarım bu karşılaştırma yazım işinize yarar. Yazılarımı ilgiyle okuyan herkese kucak dolusu sevgiler...

4 yorum:

  1. Kızlarrrr yeniyim destek olursanız sevinirimmm :) Takibe aldım bu arada canım
    http://siyahgizemlidunya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Deborah 46'nın renk tonu çok hoş. :)

    YanıtlaSil
  3. kolunuzdaki renkler hiç belli olmuyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok yoğun uygulamak yanakta öyle yoğun durmayacağından yanıltıcı olabilir. Yinede sizin için yeniden resim eklerdim fakat şu anda max factor tamamen bitti :(

      Sil