22 Mart 2013 Cuma

MAYBELLINE Ruj 445 Mango Diamonds & Water Shine Gloss 420 Apricot Freeze




Herkese Merhabalar! 



Bugün sizlere en severek kullandığım rujumu tanıtmak istiyorum. Maybelline Mango Diamonds ilk kez bıkmadan severek kullandığım ve bitirip yenisini aldığım rujum oldu. Fotoğrafta gördüğünüz rujların ikisi de aynı renkte, sadece biri fırçayla dibine kadar kullanılmış, diğeri ise yeni alınmış tek farkları bu. Bu ruju neden mi bu kadar çok seviyorum. Çünkü yumuşacık bir yapısı var ve dudağa çok güzel bakım yapıyor, asla yağlı değil, rahatsız etmeyen bir parlaklıkta minicik simleri var, dağılmıyor, yapış yapış olmuyor, kokmuyor. Uzun süre kalıcılığı var. Bir şeyler yiyene kadar işi götürüyor. Kalıcı ruj olmadığı için yemekten sonra tazelemek gerekiyor elbette. 




Rengine gelecek olursak,
en güzel tarafı da o sanırım. Çünkü kırmızı ve pembe sevmeyenler için bulunmaz bir tonu var. Turuncu da değil. mercan renginin daha açık, daha yumuşak bir tonu denebilir. Ama nude da değil,
daha renkli daha canlı. Cildi soluk göstermeyen, doğal geçişli bir renk tonuna sahip bu ruj sizin de en sevdiğiniz ruj olabilir. Daha önce dikkatinizi çekmemişse, ya da bu tür renkleri kullanmamışsanız tavsiye ediyorum. Bu ruja mutlaka bir şans verin. 


Diğerine ise aynı rengin glossu  denebilir. Birebir olmasa da ikisi çok yakın renkteler. Ruj değilde gloss kullanmak istediğimde de yine bu tonu tercih ediyorum. İsmi apricot freeze, yine bunda da rahatsız etmeyecek küçüklükte simler var. Hafif ama renkli bir görünüm isteyenler için uygun olacağını düşünüyorum. Maybelline rujların fiyatları makul olmakla birlikte özel günlerde de sık sık indirime giriyor. Günlük makyajınızla rahatlıkla kullanabileceğiniz bu tonlarda rujlardan en azından bir tane edinmekte fayda var. Sevgilerimle...








2 yorum:

  1. Slm :) Mango diamonds rengine bende bayılıyorum :) favor rujum kendisi :)
    Bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Evet hiç bir markada bu rengi bulamadım ben. Tabi ben de sizin blogunuzu merak ediyorum. Hemen bakıyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil