25 Mart 2013 Pazartesi

Nine West - Makyaj Çantası





Bugün size geçen hafta Nine West indiriminden aldığım fotoğraflarda gördüğünüz bu şirin makyaj çantasını tanıtacağım. Gerçi makyaj çantası ne kadar tanıtılabilir bilemiyorum. Epeydir elimdeki makyaj çantasından sıkılmıştım ve değiştirmeyi istiyordum. Aklımdan geçen siyah, deri, çok küçük olmayan ama büyük de olmayan, işlevsel gözleri olan şık bir çantaydı. Ama istediğim gibi bir şey bulamadım. Bu böyle devam ederken ben tabi yine gittiğim mağazalarda makyaj çantalarına şöyle bir göz gezdirmeye devam ederken, bu şık, renkli çantaya rastladım. Yanar döner mor, sarı, mavi, yeşil tonlardaki bu çantanın içi de pembe, bezden yapılmış, pembesi dışındaki renklere çok yakışmış . Fermuarında, şu anahtarlık ve takılarında da olan üzerinde nine west yazılı metal kalp figürü var. Ben anahtarlığını da kullanıyorum, o da çok şık bir şey, aklıma gelmişken onu da başka bir yazımda tanıtayım sizlere. Çantaya dönelim, içinde hiç bölmesi yok aslında en azından bir bölme veya fermuarlı bir göz olsa iyi olurmuş ama bu şekilde de gayet kullanışlı. Çünkü geniş. Benim kullandığım her şey bu küçük çantaya sığıyor. El çantasında da kaba durmuyor. Çantayı çok sevdim ve kararsız bir insan olmama rağmen hemen almaya karar verdim. Renkleri, tipi, farlı oluşu benim çok hoşuma gitti. Bu çantanın bir de parlak gümüş grisi (lame) olanı vardı. Etiketinde cüzdan diye yazıyordu ve cüzdanların olduğu kısımda bulunuyordu ama bence kesinlikle cüzdan değil. Uğraşsanız cüzdan olarak kullanamazsınız. Bayaa bildiğiniz makyaj çantası. Fiyat yazan etiketi kopmuştu. İndirimde olduğu için orijinal fiyatını bilemiyorum ama diğer etiketin üzerine el yazısıyla 19 TL yazmışlar. Ben de o fiyattan aldım. Sizin de zevkli, değişik, içi geniş bir makyaj çantasına ihtiyacınız varsa, şu indirim günlerinde herhangi bir mağazasında ya da Park Bravo mağazalarının içinde de bulunuyor, kendisine rastlarsanız kaçırmayın derim. Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder