19 Mart 2013 Salı

Nouvelle Vague - In A Manner Of Speaking





İşte yine çok güzel bir şarkı tanıtımıyla karşınızdayım. Bu şarkıyı ilk dinlediğimde çok keyif aldım. Dinlendiren, huzur veren yumuşaklıkta bir ses ve yorum. Aslında bu gruba ait olan bu parçanın seslendireni kimdir tam olarak bilemesem de grubun fransız müzisyenler Marc CollinOlivier Libaux gibi faklı bir kaç solistden oluştuğunu biliyorum. Nouvelle Vague, 80’lerin ünlü new wave ve punk parçalarına yaptıkları coverlardan oluşan ve grupla aynı adı taşıyan ilk albümüyle dünya çapında tanınmıştır. Buna benzer diğer parçalarıda güzel ama ben en çok bu In A Manner Of Speaking şarkısını seviyorum ve müzik listelerimden eksik etmiyorum. Çünkü müzik, yorum ve ses beni alıp başka yerlere götürmeye yetiyor. Umarım siz de benim gibi bu parçayı çok seveceksiniz. Yeni yazılarda buluşmak üzere.


Sevgiyle kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder