30 Mart 2013 Cumartesi

Pastel 55 Numaralı Oje





Herkese Merhaba, şimdi size bahara yakışır, kıpır kıpır, güzel mi güzel, tatlı bir pembesi olan, çok severek kullandığım 55 numaralı pastel marka ojemi tanıtıyorum. Kendisi tam bir yaz ojesi, beyazlara, kremlere, mavilere, açık renk bütün giysilere uyum sağlayabiliyor. Fotoğraflarda da gördüğünüz üzere ne çok açık ne de çok koyu bir pembe tonu. Ara bir ton ve ciyak ciyak bağırmıyor. Yumuşak, mat bir renk. Ben bütün ojelerimin üzerine ya parlatıcı ya da oje koruyucu bir kat geçiyorum bu sayede daha canlı ve uzun süre kalıcı olmasını sağlıyorum. Bu uygulamada da yine tek kat parlatıcı var. Önümüz yaz mevsimi ve baharda da açık pembe tonlarındaki bir ruj ve allıkla, hafif bir göz makyajı, doğal bir görüntü sağlayacak olan bir rimelle makyajınızı tamamlayıp bu ojeyi de kullanarak bebeksi hoş bir görüntüye ulaşabilirsiniz. Hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder