15 Mart 2013 Cuma

Remedios Silva Pisa - Naci en Alamo


Arkadaşlar daha önce bu videoyu yüklemiştim. Fakat nasıl becerebildiğimi anlayamadığım bir şekilde yanlışlıkla sildim. O yüzden tekrar yükledim ve tekrar bu yazıyı yazıyorum. Bu şarkıyı söyleyen hanımefendinin herhangi bir albümü olmadığı için bu güzel sese ulaşmak da pek kolay olmuyor. O yüzden adını unutmadan bütün listelerime ekledim. 'Vengo' filminin sonunda çıkan bu şarkıyı bir rivayete göre 17 yaşındaki bir hanımefendi  söylemiş. Ses ve yorum çok güzel, ne söylediğini anlayamasam da beni etkileyen bir parça. Sizlerin de beğeneceğinizi umuyorum.  Bu bazılarınız için ikinci baskı olabilir ve ilki kadar güzel de olmayabilir ama beni hoşgörün çok yeniyim, zamanla böyle hatalar yapmamayı öğreneceğim.Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder