13 Nisan 2013 Cumartesi

Alix Avien - 207 Numaralı Oje


Merhabalar, 

bu ikinci oje tanıtım yazım olacak, sizlere tanıtacağım bu oje Alix Avien marka 207 numaralı oje, aslında eller ve tırnaklar sağlıklı ve güzelse ve oje de muntazam uygulanmışsa bana göre her renk oje tırnaklarımızda güzel duruyor. O yüzden, özellikle çok beğendiğim renkleri sizlerle paylaşmaya özen gösteriyorum. Bu ojemizin rengi tam bir gül kurusu, ışıltısız, mat bir renk ama ben üzerine mutlaka parlatıcı ya da koruyucu geçtiğim için fotoğraflardaki gibi biraz daha parlak duruyor. O kadar doğal bir renk veriyor ki, çoğu kıyafetimle rahatlıkla kullanabiliyorum. Aslında bir renkten hemencecik sıkılırım. 2 gün tırnağımda bekler, 3. gün bozulmasa da parlaklığını yitirmesini bahane eder, hemencecik çıkarıp başka renk bir oje sürerim. Bu rengi gerçekten hiç sıkılmadan kullandım. Aslında bu rengi bana ilk öneren, çok sevdiğim arkadaşım Ayşegül oldu. "Herkes tırnağımda görüp numarasını soruyor, sen de bir tane edin, bu 207 numaradan" demesiyle, gözü kapalı aldığım bu oje, hakikaten de çok tatlı, kullanışlı bir renk olarak sevdiğim ojeler arasındaki yerini almış oldu. Şimdi de ben size tavsiye ediyorum. Bence bu ojeyi aldığınızda severek kullanacağınız bir ojeniz daha olacak. Herkese sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder