4 Nisan 2013 Perşembe

BIODROGA Blusher - Flamingo ' Mercan (Coral) Renkli En Sevilen Allık'




Herkese merhaba, yine yağmurlu, karanlık bir Ankara. Ben ne kadar sevsem de bu havaları, artık yazın o aydınlık, sıcak günlerini özledim. Bugün de yeni bir allık tanıtımı yazımla karşınızdayım. Biodroga, cilt ve makyaj ürünleri olan fakat ülkemizde fazla yaygın olmayan bir kozmetik markası. Ben bu allığı epey uzun bir zaman önce butik bir kozmetikten almıştım. Çünkü rengine bayıldım. Her zaman her yerde bulamayacağımı düşünerek bir tane edindim. En parlak en renkli ve en değişik renkli olan fotoğraflarda görmüş olduğunuz rengini tercih etmiştim. Tabi ben renk belli olsun diye (daha önceki tanıtım yazımda pek anlaşılır çıkmamıştı renkler, bunu sonradan fark ederek) biraz yoğun uyguladım.Diğer renkleri başka markalardan da kolaylıkla bulabiliyorken bu rengi yakalamak her zaman kolay olmuyor. Turuncu değil, kırmızı değil, pembe değil. Son derece canlı bir mercan (coral) rengi, içinde hiç ışıltı yok, tamamen mat. Adına flamingo demişler. Hafif bir parlatıcı uyguladığınız dudaklarınızla, hafif göz makyajınızla, pürüzsüz tene son derece güzellik katan bir allıktır kendileri. Net 6 gr biraz az gibi gözükebilir size,ama rengini gayet güzel veren ve tozutmayan, iyi yapılı bir allık için miktar pek de önemli olmuyor. Ben uzun zamandır kullanmama rağmen, gördüğünüz gibi yeni yeni yarıladım. Gerçi hiç birimiz tek bir allıkla yetinmiyoruz. Her zaman alternatiflerimiz olduğu için, arada bir ancak kullanıyoruz. Hal böyle olunca da her şey gibi makyaj malzemeleri de bayatlıyor, yapısı bozuluyor veya son kullanma tarihleri geçiyor. Bütün bu nedenlerden dolayı az olmaları benim için bir önem teşkil etmiyor. Önemli olan yönü  işini iyi yapması, cildime zarar vermemesi. İşte bu allığım da tam o türden, aldığım günden beri hep sevgi beslediğim bir allıktır. Dış görünüşü de en az içi kadar güzel, kaliteli. Altın rengi, metal, oldukça şık bir kutuda, içinde kocaman bir aynası ve güzel bir minik fırça mevcut. Fırçası da kaliteli, ben genellikle kendi allık fırçalarımı tercih etsem de gerektiğinde rahatça kullanabileceğim türden kullanışlı bir fırça. Tam çantada taşımalık. Bir daha alır mıyım? Kesinlikle evet. Hatta farklı renklerine de daha dikkatle bakar, yine ilgimi çekmezlerse yine flamingo rengini alır çıkarım. Allık meraklısı arkadaşlarıma da ısrarla tavsiye ediyorum. bir göz atmalarında fayda var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder