18 Nisan 2013 Perşembe

Garnier - Pure Active - 2 in 1 Tinted Spot Roll-on - Kapatıcı ve sivilce karşıtı roll-on




Merhaba arkadaşlar. Bugün sizlere tanıtmak istediğim ürün, son zamanlarda alıp da en çok kullandığım ürünlerden biri olmayı başaran 15 ml lik bu küçük ama işlevi büyük olan Garnier markasına ait bu roll-on ürün oldu. Sıvı haldeki ürün tüpün ağzındaki metal bilye yardımıyla cilt üzerindeki sivilcelerin veya kızarıklıkların, lekelerin üzerine uygulanıyor. Kapatıcılığı çok çok iyi. Ben nemlendiriciden hemen sonra kapatmak istediğim bölgeye önce çalkalayıp daha sonra bilye yardımıyla çok az miktarda uyguladıktan sonra bir kaç saniye bekliyorum daha sonra parmak uçlarımla hafifçe yedirip daha sonra fondöten ya da BB krem uyguluyorum. Gerçekten de işe yarıyor. Kapatıcılığının yanında ciltteki sivilceleri önlemeye de yardımcı oluyor. Henüz oluşma aşamasındaki bir sivilceyi kurutma işlevini de yerine getiriyor. Hem tedavi edici hem de kapatıcı niteliğindeki bu ürünün açık, orta ve koyu renklerde olmak üzere 3 rengi var. benim kullandığım açık rengi olmasına rağmen 02 numarası, yani numaralandırma 02 den başlamış. Belki de 01 numarası vardır da bizim ülkemize gelen en açık numara budur. Bilemiyorum ama bu renk bana uydu. Daha açık bir cilt tonunda da kötü duracağını sanmam.  Edindiğim tecrübelere göre, zaten bu tip kapatıcı ürünlerde çok açık tonlar leke kapatmada çok da başarılı olamıyor. Özellikle de morluk etkisi yaratıyor. O yüzden ben genelde biraz daha koyu tonların daha etkili olacağını düşünüyorum. Fakat bu üründe aldığım açık renk de tam olarak cilt rengimle örtüştüğü için hiç sorun yaşamadım. fiyatına gelecek olursak o da çok uygun. En son Watsons alışverişimde almıştım. Sanıyorum biraz da indirimdeydi 10 TL civarında bir fiyatı olması lazım. Fiyat performans açısından da çok beğendiğim bu güzel ürünü sizlere de tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder