19 Nisan 2013 Cuma

JIL SANDER - STYLESSENCE - DÜĞÜN PARFÜMÜM



Merhabalar, 2007 senesinde piyasaya sürülmüş olan Jil Sander Stylessence parfümünü 2010 senesinde, düğünümde kullanmak için seçmiştim. Bu yüzden benim için her zaman çok özel bir yeri var. O nedenle bugün bu parfümü sizlere tanıtmak istedim. O günlerde ben de heyecanlıydım ve insan bu hayatının en özel gününde her şeyin en iyisi olsun istiyor. Hazırlıklarında her detay önemli hale geliyor ki parfüm seçimi düğün günümüz için tam bir karmaşaya dönüşebiliyor. Hem bir gelin zarafetine yakışacak, hem saatlerce kalıcı olacak, hem baymayacak, ne çok baharatlı ne çok şekerli, daha çok güzel bir çiçek kombinasyonu olacak ama asla sıradan değil. Benim önerim kendi düğünüm için de seçmiş olduğum bu güzel parfüm. En kötü tarafı, özelliğini yitirmesini istemediğim için her gün bu parfümü kullanmaktan kaçınıyorum. Hala daha özel günlerde bu parfümü kullanıyorum. Neredeyse 3 yıla yaklaştı ve koku eski özelliğini yakında yitirebilir çünkü bildiğiniz gibi parfümlerin raf ömrü 3 yılın üzerine çıkamıyor. Aslında kokusunda en ufak bir değişiklik yok ama kalıcılığı azalıyor.  Bu parfümün en önemli özelliği eau de  parfüm olmasına rağmen içeriğinde esans oranını diğer parfümlere göre daha çok barındırması, bu da onun daha kalıcı olmasını sağlıyor. Daha çok akşam kokusu diyebilirim. Baskın olarak tek başına bir şey öne çıkmıyor. Harika bir karışım ve daha çok çiçeksi olmakla birlikte neroli, portakal çiçeği, yasemin ve  Menekşe kokuları öne çıkanlar ama mutlaka farklı bileşimlerde var. Ama ben tahmin edemiyorum. Tek bildiğim bu koku çok ama çok güzel. Ve eğer özel günleriniz için bir parfüm arayışındaysanız bakmak için listenize dahil etmenizi önerebileceğim bir koku. 

Herkese Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. stylessence bana hediye olarak geldi ilk kokladığımda anda bende erkek parfümü sürmüşüm hissi yarattı çiçekten ziyade yoğun odunsu bir koku ve kesinlikle ağır kışın yada akşam kullanılmalı ben sevemedim bu kokuyu

    YanıtlaSil
  2. Merhaba asli,parfum begenisi elbette kisiden kisiye degisiyor. Herkesin ayni parfumlerden hoslanmasini bekleyemeyiz. Benim cok ama cok begendigim bu parfumu sen hic sevmemissin anlasilan.bu parfum yogun esans icerdigi icin ilk kullanimda sana oldugundan agir bir kokuymus izlenimi vermis olabilir. İcerigi agirlikli olarak cicek kokusu, bunu zaten hissediyorum ama parfumun kendi tanitimi da bu sekilde yapilmis. Eger parfum hala elindeyse bir sure daha kullanmani oneririm. Ozellikle yaz aksamlarina cok yakisiyor belki fikrin degisebilir.

    YanıtlaSil