26 Nisan 2013 Cuma

Kalyon - Oje Kurutucu Tırnak Eti Nemlendirici Sprey - Oje Koruyucu Renk Canlandırıcı - Tırnak ve Tırnak Eti Peelingi


Merhaba Arkadaşlar, bugün sizlerle yorumlarımı paylaşmak istediğim ürünlerim Kalyon Tırnak Bakımı ürünlerinden, şimdi sırasıyla hepsiyle ilgili yorumlarımı yazıyorum.

1. Tırnak ve Tırnak eti Peelingi : Kalyonun ojeleri ve parlatıcıları dışında tırnak bakımına yönelik olarak ilk aldığım ürünü buydu. Aldığım gün bir heves kullandım ama sonu kısaca hüsran. Daha önce Sally Hansen ve Alix Avien tırnak eti için kütikül gidericisini kullanmış ve memnun kalmıştım. Kalyon da sevdiğim bir marka olduğu için daha kötü olacağını düşünmemiştim ama bariz kötü bir ürün. İçerisinde aynı vücut peelinglerinde olduğu gibi iri siyah tanecikler ve sofra tuzu inceliğinde küçük tanecikler olan bu ürün çok sıvı kıvamlı. Fırçası çok sert. Tırnak üzerine ve dışına taşırarak tırnak etlerine uyguladığımız bu ürünün bir dakika falan yoğunlaşmasını bekleyip tırnak ve tırnak çevresini ovarak tırnak yüzeyindeki kalıntılardan ve tırnak etlerinden kurtulmayı amaçlıyoruz. Bu sırada içeriğindeki maddeler de tırnak etlerinin geri çekilmesini kolaylaştırıyor. Ama öyle olmuyor. Ben manikürümü kendim yapan biriyim. Bu yüzden bu tip ürünler aslında işimi çok kolaylaştırıyor. Fakat bu peelingden hiç verim alamadım. Ne tırnak yüzeyinde ne de tırnak etlerinde bir düzelme göremedim. Yinede zaman zaman kullanmaya gayret gösteriyorum. Bir daha almam. Tavsiye etmiyorum.

2. Oje Koruyucu Renk Canlandırıcı : Bu ürün en son aldığım Kalyon tırnak bakım ürünü. Kendisini çok severek kullanıyorum. Daha önce ojelerimin üzerine parlatıcı sürüyordum ama bu işlem ojenin daha geç kurumasına neden oluyordu. Kalyon vadettiği gibi rengi ve ojeyi koruyor. 2 kat sürülen ojelerin çatlamasına engel oluyor ayrıca hızlı kurumasını sağlıyor. Bu üründen çok memnun kaldığım için tavsiye ediyorum.

3. Oje Kurutucu Tırnak Eti Nemlendirici Sprey : Bu ürünü ojemizi sürdükten sonra bir kaç dakika bekleyip tırnaklarımıza bir kaç fıs sıkıyoruz. O sırada bütün elimiz yağ içinde kaldığı için hiç bir yere dokunamıyoruz. Değdiğimiz her şey yağ içinde kalıyor. Fıslatırken de dikkatli olmak gerek çünkü üstümüzdeki kıyafeti ya da koltuğumuzu da batırabiliriz. Evet bu yağ mutlaka tırnak etlerimizi nemlendiriyor ama hiç kullanışlı değil ayrıca esas kullanım amacı ojeyi kurutması olduğundan bu kurutma işlemini kesinlikle kolaylaştıran bir ürün değil. Ojemiz her zaman kuruduğu gibi kuruyor. Kolay kuruyan ojeler kolay, zor kuruyan ojeler de zor kurumaya devam ediyor. Sevemedim. Bir daha alır mıyım hayır. Tavsiye etmiyorum. Mutlaka daha iyi bir oje kurutucu vardır. Onlara bakacağım.

Herkese sevgiler...

1 yorum:

  1. Bayanların güzelliğinde en önemli unsur el parmakları ve de ojelerdir. Ancak tırnağa sürülen ojelerin kuruması zaman alır. Hele bir de zamanınız yoksa onların kurumasını beklemek tam bir vakit kaybıdır. Bir türlü kurumak bilmezler. Yeterince kurumayınca da tırnaktaki oje dağılır, bozulur. Zaten bir yenisini sürecek süreniz de kalmamıştır. Sürdüğünüz ojelerin kısa sürede oje kurutucu ile kurumasını istiyorsanız Nail Express İkili Tırnak Kurutucu ile bu sorunu kolayca halledebilirsiniz.

    YanıtlaSil