8 Nisan 2013 Pazartesi

Marks & Spencer - The Floral Collection - Lily Of The Valley - Vücut Pudrası & El ve Vücut Losyonu

Merhabalar, 

bugün sizlere bahsetmek istediğim iki ürün var. Biri kullanmaktan çok keyif duyduğum ama sanıyorum ki kullanımı fazla yaygın olmayan bu nedenle de her markanın, her koku için üretmediği cilt bakım ürünlerinden, vücut pudrası, diğeri ise bildiğiniz el ve vücut losyonu. Bildiğiniz gibi Marks & Spencer giysi ve iç çamaşırları dışında, ayakkabı, çanta, takı ve kozmetik gibi farklı tür ürünlerde de ürün yelpazesini geniş tutmayı başaran, sevilen markalardan birisidir. Bahsedeceğim ürünler, her zamanki gibi en çok ilgimi çeken kozmetik reyonundan, cilt bakımına yönelik fotoğraflarda görmüş olduğunuz bu ürünler. Uzun boylu, dışı deodorant kutusuna benzer, teneke materyalden yapılmış bu ürün , vücut pudrası, ama mis kokulusundan. Yanındaki, pompalı, plastik şişede ise el ve vücut losyonu var.

Farklı kokuların içinden ben en çok zambak kokulu olan bu ürünleri beğendim. Son derece yumuşak, hoş bir çiçek kokusu, hatta tamamen zambak kokusu sevenleri mutlu edecek bir kokusu var. Özellikle yaz aylarında kullanılabilecek hafif yapılı, hafif kokulu, çok zarif ürünler. Duştan sonra vücut losyonunuzla beraber aynı kokuda bu vücut pudrasını da kullandığınızda, koku daha kalıcı olacaktır. Vücut pudrası ise cildinize ipeksi bir yumuşaklık ve daha pürüzsüz bir görüntü kazandırırken, yazın sıcak günlerinde hem vücudunuzdaki teri emecek, hem de alerjik yapılı ciltlerin yaşadığı ürtikeri engellemeye yardımcı olacaktır. Severek kullanmaya başladığım bu vücut bakım ürünlerini bir daha alır mıyım? Evet. Bu yüzden, sizlere de tavsiye ediyorum. 

Sevgi ve neşeyle kalın...

2 yorum:

  1. Merhaba,
    hoş bir blok olmuş. kokusu çok hoş bazı ürünler de tavsiye etmişsiniz. ben de bu ürünleri bazılarını kullandım ve içlerindeki zararlı kimyasallar dolayısıyla vazgeçtim. bildiğim kadarıyla marks and spencer da bu zaralı maddeleri (en önemlisi paraben sanırım) içeriyor. bu yüzden kullanmasam da çok güzel koktukları konusunda haklısın.
    doa kozmetiğe de bir yorum yazdım.
    kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. merhaba, güzel yorumunuz için teşekkürler beğenmenize sevindim bu tür yorumlar beni ürün tanıma ve tavsiye etme konusunda motive ediyor. ürünlerin içerikleri konusunda haklısınız. Çoğunda zararlı maddeler var ama ben bu konuda galiba fazla hassas değilim. Elbette temiz içerik benim için de önemli ama ürünü çok sevmişsem bunu bazen göz ardı ediyorum. Sevgilerle..

    YanıtlaSil