14 Nisan 2013 Pazar

Maybelline - BB Krem - Dream Fresh - Fair


Merhabalar, Maybelline kozmetik markasının genellikle ürünlerini beğenen biriyim. Tanıtacağım bu ürün de yine bu markanın BB kremi. Fondöten olarak çok kapatıcı, özellikle de ağır, yüzde kalıp gibi duranları sevmezdim. Daha çok su bazlı, hafif yapılı olanları tercih eden biri olarak. BB krem fikrini baştan beri çok sevdiğimi söylemeliyim. Şu anda da zaten yine Maybelline Affitone Fondöten kullanıyorum. O yüzden ilk BB Krem tecrübem de yine Maybelline Dream Fresh le oldu. Ben en açık tonunu kullanıyorum. BB kremi uygulayacağım zaman cildim o gün çok kuru değilse eğer, nemlendirici kullanmıyorum. Çünkü zaten esas özelliği nemlendirici olması. O yüzden üst üste uygulanan nemlendiriciler ilerleyen saatlerde parlamaya neden olabiliyor. Eğer ciltte yağlanma sorunu varsa üzerine pudra da geçebilirsiniz. Kapatıcılığı fazla yok, günlük makyaj için çok ideal çünkü çok doğal bir görüntü oluşturuyor. Ama cildiniz problemliyse yeterli gelmeyebilir. Ufak tefek kızarıklık ya da sivilce varsa altına Garnier ın kapatıcısını önerebilirim. Onun da tanıtım yazısı yakında gelecek.
Özellikle renk eşitlemede başarılı olan bu BB krem, cildinizi makyaja hazır hale getiriyor. Cilde sağlıklı, ışıltılı bir görünüm kazandırırken, kısmen kapatıcı. Şöyle ki cilt kusurlarını daha az görünür hale getiriyor. En iyi tarafı da 30 faktör güneş koruması. Ben kış aylarında, her ne kadar bunun doğru olmadığını bilsem de güneş koruması kullanmıyorum. Daha doğrusu güneş koruyucularını pek sevmiyorum, cildime ağır geliyor. O yüzden yalnızca yazları kullanıyorum. Nemlendiricilerin güneş koruması içermesi o yüzden kış ayları için bana çok iyi geliyor. Kremimiz 30 ml , denemek için ideal bir boy. Yazın kullanıp kısacık zamanda bitirebilirsiniz. Beğenirseniz devam, beğenmezseniz fondötenlerinize dönersiniz. 
Diğer markaların BB kremlerini denemediğim için herhangi bir kıyas yapamayacağım. Ama bu bittiğinde diğerlerinden de kullanabilirim. Çünkü BB kremlerde markalar arasında çok fazla bir fark olacağını sanmıyorum. Ürünlerin başarısını daha çok bizim üründen ne beklediğimize bağlı olarak değerlendiriyoruz. Örneğin bu ürünlerde, kapatıcılığının iyi olmamasını bir kusur olarak değerlendirebiliyoruz. Zaten kapatıcılığı iyi olan ürün fondöten ya da kapatıcı adı altında satılıyor. Bu kremler ise nemlendirici. O yüzden bence, önce ihtiyacımıza uygun olan ürünü belirlemeli, daha sonra marka araştırmasına girişmeliyiz. Abartılı olmak istemediğiniz ama bakımlı olmaktan da vazgeçemediğiniz, özellikle makyajsız veya doğal makyajlı bir görüntü istediğiniz zamanlarda rahatlıkla kullanabileceğiniz güzel bir ürün. Ben tavsiye ediyorum. Yazımı ilgiyle okuyan herkese sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder