18 Nisan 2013 Perşembe

Doa Kozmetik Şikayetim ve Kızgınlığım


Merhaba arkadaşlar, aslında bu yazıyı yazıp yazmamakta önce kararsız kaldım.  Çünkü kimsenin yaptığı işi baltalamak gibi bir niyetim olmadı olamaz da bilakis kendi kulvarında küçük büyümekte olan, ve ülkemizde kozmetik alanında kendini yeni yeni göstermeye başlamış bu tip firmalara destek vermek gerektiğini düşünen biriyim. Neticede cilt bakımına yönelik çok farklı , çeşitli ve iyi ürünlere de sahip olan, fiyat konusunda da eli yakmayan ürünleriyle bir çok kişinin ihtiyaçlarını karşılayabilecek bir firma. Gelgelelim benim kızgınlığım, aslında kızgınlığımdan çok kırgınlığımın nerede başladığına, Doa Kozmetikten yapmış olduğum ilk alışverişimde bana sağ olsunlar bir hediye göndermişler. Hediyeleri Fesleğen Kremi ama ağzındaki jelatini açılmış ve yarısına kadar da boş. Miktarı hiç sorun değil, daha çok denememiz için gönderildiklerinden dolayı, tam boy olmayabilir ki bu deneme ürünü değil HEDİYE her neyse ağzının daha önce açılmış olması beni çok rahatsız etti. Ağzında jelatin var ama açılmış bir jelatin, böyle bir hediye göndereceğinize hiç göndermeyin daha iyi çünkü kullanmadım çöpe attım.  Ama ben bunu sorun haline getirmedim. Bütün iyi niyetimle, olabilir dedim. İnsanlık hali, bir karışıklık oldu belki de dedim. Sipariş verdiğim ürünlerimi kullanmaya başladım. Zaten memnun kaldığım solidler vardı onların da yazısını bloğumda tanıtmıştım. Yazısı için Tık Tık Daha sonra, Mart ayında kadınlar günü indirimin deyken Doa Kozmetikten topluca bütün ihtiyaçlarımı ya da biz buna 'merak ettiğim ürünleri diyelim' sipariş vermiştim. Fotoğrafta gördüğünüz ürünler, fotoğraflarını çekmeden önce hepsini sildim, yıkadım, aklayıp pakladım.Toplamda 17 parça olan bu ürünlerden 16 parçasını görebiliyorsunuz. Çünkü argan yağını saç derisi bakım yağının içine boşalttım. Bu gördüğünüz ürünler, bana öyle bir halde geldi ki, inanamazsınız. Tek kelimeyle rezil bir vaziyetteydiler. Bir koliye hepsi öylece atılıvermiş, tampon, pat patlı naylon, veya herhangi bir koruyucu malzeme koyulmamış, hiç biri sarılmamış. Ağızları bantlanmamış. Koliyi bir açtım ki, hepsi yağ ve sabun tozu içinde, darbelerden dolayı sabunların kenarları ufalanmış ve diğer ürünlere yapışmış, saç bakım yağının ağzı sızdırmış ve yarısı diğer ürünlerin üzerine boca olmuş, spreylerin kapakları çıkmış hepsi çatlamış, kolinin dibinde. Yüz yıkama jelinin pompası basmıyor, arızalı. Kakao yağının fotoğrafta kiyle bir ilgisi yok, herhangi bir açıklama da yok. Yani özetle, hepsi yamuk yumuk pis bir halde geldi. Her ne ürün satarsan sat bu halde göndermek hakikaten çok ayıp bir şey ki kozmetik ve bakım ürünlerinde bu daha da rahatsızlık verici çünkü insan bu ürünleri, zaten kendini iyi hissetmek için alıyor. Pırıl pırıl, temiz mis gibi ürünler görmek istiyorsun. Benim için hayal kırıklığı olan bu durumu hemen kendi sitesine girip mesajla bildirdim. Daha önceki hadiseyi de yazdım. Tek beklediğim bir özürdü. Kendilerini düzeltmelerini istediğim için bir uyarıydı bu mesaj fakat cevap alamadım. Herhalde mesajım ulaşmadı dedim ve üşenmeyip tekrar oturup yazdım ve yine mesajımı gönderdim, daha da emin olarak 2 kere daha ve hala cevap alamadım. Ne bir özür ne bir izahat ki bu durumun bana göre bir izahati olamaz. En azından bir cevap bekledim. Gelmedi. Durum böyle olunca da tabi ki kırgınlığım kızgınlığa dönüştü. Doa Kozmetik yetkililerine sesleniyorum, ürünleriniz isterse şahane olsun bu umursamazlık ve bu özensizlik sizi iyi olmaktan ve başarılı olmaktan alıkoyacaktır. Müşteri memnuniyeti her şeyden önce gelir. Satış pazarlamada sunum çok çok önemlidir. Yine de umursamıyorsanız, siz bilirsiniz. Bir de yazmışsınız o mesaj kutusunun üzerine ' DERDİNİ SÖYLEMEYEN DERMAN BULAMAZ :) SEN YAZ BİZ ELBET BİR GÜN CEVAPLARIZ ' diye. Bu laf bile çok çirkin. Şakası bile hoş değil. Bütün bu nedenlerden dolayı ben hiç memnun kalmadım ve haliyle tavsiye etmiyorum. Yine de sipariş verecek olan arkadaşlarımı ürünlerle ilgili merak ettiğiniz bir şey olursa bilgilendirebilirim. Benim almış olduğum ürünler şöyle;

Sülfatsız Saç Derisi Bakım Şampuanı ve Saç Kremi
Saç Toniği
Saç Derisi Bakım Yağı
Lavanta Suyu
Mango Yağı
Kakao Yağı
Hindistan Cevizi Yağı
Shea Yağı
Çörekotu Yağı
Lilium Solid Parfüm
Sülfatsız Yüz Yıkama Jeli
Argan Yağı
Lavanta Sabunu
At Kestanesi Sabunu
Argan Sabunu

32 yorum:

  1. gerçekten çok ayıp etmişler. bu yazıyı doa kozmetik'e yolladın mı peki?

    YanıtlaSil
  2. Yazida zaten oraya sikayetimi mesaj attigimi hem de defalarca ama bir turlu cevap alamadigimi belirttim.bu yaziyi ise gondermeye gerek gormuyorum.yeterli arastirmayi yapiyorlarsa bu yaziya zaten ulasabilirler.ben yalnizca benim gibi internetten bu firmadan alisveris yapacak arkadaslarimi karsilasabilecekleri durumlar ve maruz kalabilecekleri problemle alakali olarak bilgilendirmek ve bu yolla kendimi de bir parca rahatlatabilmek icin yazdim.

    YanıtlaSil
  3. bizim de böyle bir sorun geldi basımıza . hediye elma krom kremi göndermişlerdi yanlış hatırlamıyorsam. hediyeyi görünce çok hoşumuza gitti bir açtık ki jelatin açılmış. hediyenin neden jelatini açılmış diye duşunduk ama bir sey bulamadık ve cope attık

    YanıtlaSil
  4. Evet agzi acilmis bir krem insani ister istemez rahatsiz ediyor. Madem bir incelik yapiyorlar onu da dogru duzgun yapmalilar. Kaldi ki diger normal siparis urunlerim dahi saglam gelmedi :(

    YanıtlaSil
  5. Aynı şeyleri yaşadım. Bloglardaki ve forumlardaki yazıları görüp sipariş ettim Kullanıyorum ama, sanki merdivenaltı üretim gibi, şişeleyip etiketlenmiş izlenimi yarattı.

    YanıtlaSil
  6. Evet güzel tasarımları yok. Zaten fiyatları ucuz olduğu için çok fazla bir şey beklememiştim. Bu çok önemli olmadı benim için ama ağzı açık ürün olması ve paketlenmesinin bu denli özensiz oluşu çok can sıkıcı oldu. En kötüsü de muhatap bulamamak. Elbette ürünlerin memnun olduğumuz yönlerini paylaştığımız gibi memnun olmadığımız yönlerini de paylaşalım ki alacak arkadaşlara, araştıranlara bir faydası olsun. Ben de forumlardan öğrendim ama böyle bir soruna değinen görmemiştim. Görseydim ürün istediği kadar iyi olsun almazdım. Çünkü benim için muamele daha çok önemlidir.

    YanıtlaSil
  7. Sırf fiyatları uygun bir doğal markası olduğu için merak edip denedim. Açıkçası ürünlerinin etkisinden öyle şahane şekilde memnun kalmadım. Hatta şahaneyi geçtim, vasatın altında ürünlere bile etmez 2-3 lira. Ben keyifle kullanamadım aldıklarımı. Bana da nedense "merdiven altı" tarzı geliyor ürünleri. Kargo gecikmesi dışında, herhangi bir sorun yaşamadım ama sana bu yaşattıkları çok çirkin. Böyle olunca insanın tüm hevesi uçuyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Miskin Kek, zaten kozmetik alışverişi insanı mutlu eden bir şey,ama bu alışverişim benim için hüsran oldu.

      Sil
  8. Birde www.loftspamarket.com urunlerini deneyin musteri memnuniyetinde lider ve urunleri gercekten cok asiri kaliteli bir bakin hak ve vereceksiniz

    YanıtlaSil
  9. sevgili blogger dostumuz evvela çok özür dileriz. ürünlerimizin etiketlemesinin aile bütçelerine katkı sunulması için ev kadınlarına yaptırmaktayız. bu yüzden son kontrol yapması gereken ablalaırımız bazen yapmamış oluyorlar. kargolamada yaşanan karmaşa o dönem binlerce siparişi yetiştirme çalışmasındaki arkadaşlarımızın aceleciliğine geldi. aynı dönemde bazı özel sorunlarımızdan dolayı mail kutularımız şişti. şimdi bunlar ne kadar özür ne kadar işe yarar takdir sizin. zaten biz gereken dersleri aldık haddimizi gördük. sevgilerimizle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogu ziyaret edip bu yaziyi okuyan arkadaslarim da gerekcelerinizi okusun ve anlamaya calissin diye mesajinizi yayinladim. Gec de olsa bu ozur gerekliydi.bundan sonra umarim daha dikkatli ve ozenli olursunuz.basarilar dilerim.

      Sil
    2. doa kozmetikten aldğım ürünlerden memnun kaldığımısöyleyemem yorumlara baktım aldım ama pişmanım.hindistan cevizi yağı istemiştim ağzına bir bant bile yapıştırma zahmetinde bulunmadan yolamışlar ve yağdan eser yok dökülmüş kutuya neyse mail attım yeniden yolacağız diye basitçe bir cevapgeldi ama tabikide sonra puff toz olup uçtular 15 gündür maiilerime cvp atmyrlar asla asla derim almayın

      Sil
    3. Çok geçmiş olsun:) Ben de yorumlara güvenmiştim ama hala daha bakıyorum benden başka şikayet eden olmamış diyorum. Ya ben şanssızım ya da diğer arkadaşlar bu durumu önemsememişler. Ürünün iyi olması demek o firmanın iyi olduğu anlamına gelmiyor ki dahası bu alışverişimden sonra kullanmış olduğum yüz yıkama jeli çok kötüydü. Attım. Şampuan kötüydü. Saç kremi ise bi felaketti. Ama yinede şikayet eden yok demek ki memnun kalan daha çok.

      Sil
    4. sağolun:)ben keratinli maske aldım saç kremi şampuan birde dökülmeye karşı saç bakım yağı. maske sadece kullandığım gün saçlarım yumuşak olyr ertesi gün berbatt dolaşyr saç krem elektriklendi ve ağırlaştırdı şampuanı daha açmadım kullanmam artık yağa gelince dökülmeyen saçlarımı dökmeye başladı.nasıl yazıyorlar birde yorumlarda değilmi:)hepsi bilerek yazılmış buna inancım tam artık.doğru değil yazılanlar.doanın hiçbir ürünü doğal filanda değil kanmayın derim..ve işlerine gelmediği zaman maillere cvp atmıyolar hasarlı ürün yolluyorlar.

      Sil
  10. Bende hindistan yağı ve keratinli maske sipariş ettim kargomu bir açtım ki hindistan cevizi yağları sıvılaşmış kapalı ambalajdan taşmış ;( hadi bunu geçtim ürünlerin ii olmasını diliyorum ya saçlarım dökülüverirse die korkmadan edemiyorum su an saçımda maskeleri var puff azıcık önem lütfen bidaha sipariş vermeyi asla düşünmüyorum bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba lessie ley, Hindistan cevizi yağı az bir sıcakta dahi sıvılaşıyor. yazın hep sıvı halde duruyor. bu yapıdaki bir yağı mutlaka daha sağlam bir ambalaja koymaları gerekirdi o konuda %100 haklısın fakat saçların için zararlı olacağını düşünmüyorum hatta umuyorum ki faydasını göreceksin çünkü bir çok arkadaşımız ürünlerden memnun kalmış, umarım sen de onlardan biri olacaksın. Sevgilerle

      Sil
  11. şikayetinizde haklısınız tabii ama ben çok sevdiğim bu firma için üzüldüm. ürünleri çok allı pullu paketlerde değil ama düzenli kullanıldığında başarılı ürünler. saçlarıma çok iyi geldi ve severek kullanıyorum. sadece ticari düşünmüyorlar sanırım. yine de şikayet ettiğiniz durumlar önemli. inşalah düzelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de zaten sikayet ettigim konu urun icerikleri degil ambalajlama ve kisilerin kaba tavriydi. Yoksa urunlerine herhangi olumsuz yorumda bulunmadim. Ama zaman icerisinde kullandikca urun icerikleriyle ilgili de olumsuz ya da olumlu objektif yorumlarima blogumda yer verecegim.sizlerin de yorumlari benim icin ve urun kullanicilari icin cok degerli.tesekkurler.

      Sil
    2. bence de içeriklerde bir sıkıntı yok, ben şampuan saç kremi saç maskesi tonik ve saç bakım yağından oldukça memnunum, sabunlarını da beğeniyorum doanın, ama yağların gelişi konusunda sıkıntı yaşayanları duyunca, saç bakım yağını ben havalar soğukken getirttim, bir kaç yağını da almak istiyorum ama, kışı bekliyorum, ambalaj konusunda ciddi sıkıntılar oluyor sanırım yazılanlardan anladığım kadarıyla, umarım bu durumu dikkate alıp bir çözüm üretebilirler.

      Sil
  12. ben bu yazıyı şu an gördüm ve bir şey belirtmek istedim. 1 yıldna biraz fazla zaman önce doa kozmetikten yüklüce bir alışveriş yaptım. saç ürünlerinden tutun argan yağına, katı parfümüne ne varsa merak ettiğim aldım. o zaman paketleme ve sonrası destekte hiç sorun yaşamadım. ilgilendiler baya bi. hediye gönderdikleri şeyler çok dandikti, kullanmadım attım o sorun değil zaten. saç bakım ürünleri de kötüydü. Ama shea butter ve cocoa butter almıştım, emin olamadım gerçekten shea ve cocoa mı. bir de argan yağında da aynı şeyi yaşadım. ucuz diye sahte demek istemiyorum, emin de olamıyorum ama merak ediyorum bu konuda bi sıkıntı yaşayan oldu mu?

    YanıtlaSil
  13. Ürünlerle ilgili soru sorduğunuzda 10 dakikada dönüş yapan ancak siparişlerin durumu ile ilgili bir türlü ulaşılamayan gayrı ciddi firmamsı. Tam bir internet balonu yani.

    YanıtlaSil
  14. kakao yağını yazın 1haftalık güneşlenme sonrası kalıcı olsun diye kullandım...sanırım gerçek ki 2haftalık güneşlenmem ki kumralım hala kalıcı..ve çok tatlı turuncu kahve bronzluk verdi,pakette hediye gelen melisa kremini de sivrisinekleri tüm cazibesiyle çeken kuzenime verdim ki 2aylık tatili şokela geçti...gelelim diğer ürünlere shea yagı (20ml)likten taşıma kolaylığı olsun diye 4 kutu almıştım 3.sü bitmek üzere ama çok ta işe yaradığını söyleyemeyeceğim normal cildim de bile yağ etkisi vermedi(dudak+el+bacaklarımda kullandım:( ...saç maskesi için hint+badem+susam yağı aldım...ki ben yıllardır düzenli ve dönüşümlü olarak maske 10günde1 mutlaka uygularım ...ama maalesef 3.maskeme rağmen sanki30gündür(aralıklı3kür) uygulamamşım gibi saçlarım matlaştı...ben de eski yöntemim e +b vitaminlerine döndüm...ki 2-3 gün içinde saçlarım farketti...bilemiyorum...sadece hediye gelen melisa kremi harici bi memnuniyet yok ben de ...tabiki her cildin reaksiyonu farklı olabilir...birazuzun oldu ama...blogger da olmadığım için gerçek nihai kullanıcı yorumu olsun istedim:)

    YanıtlaSil
  15. bnde tca %15 ve fesleğen kremi almayı düşünüyodum ama bu yorumları okuyunca tereddütte kaldım içeriği konusundaa uff

    YanıtlaSil
  16. Doa kozmetikten ben de alışveriş yaptım fakat ne bir sorun nede başka bir aksilikle hiç ama hiç karşılaşmadım hem çok memnunum hemde çok kişiye önerdim onlarda memnun kaldı.. Bu yorumları yapan arkadaşlara sesleniyorum ucuz olsun diye araştırıp bulmadınız mı o siteyi???? Hadi yalanlayın :p her neyse konu bu değil tabi ki! Ben araştırırken en uygun fiyatlı olan ürünleri araştırıyordum ve doa ya ulaştım.Reklamsız orjinal ürün satan ender sitelerden ve şişeleri makyajlamadıkları için bu yorumları alıyolarsa almayın efendim.Toplu taşıma araçlarına binip Özel araç konforu aramaya benzer sizin yaptıgınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız arkadaşım sen bu şekilde düşünüyor olabilirsin saygı duyarım. Herkesin öncelikleri farklıdır. Ben ucuz diye kozmetik almam. Sağlık her şeyden önemli gelir bu bir. Eğer yazımı okumuş olsaydın benim şikayetimin nelerden kaynaklandığını da anlayabilirdin bu da iki. Benim için öncelik ürün kalitesi ve müşteriye olan saygıdır bu da üç.

      Sil
  17. Sandal ağacı özlü duş jelini kullandım bu markanın, gerçekten nefis bir ürün.Yüz ve dekolte bakımında üstün bir JEL.Bana sorarsanız bu ürün duş jeli değil, çok iyi bir pealing.Ama ürünün imalatı ve satışı durdurulmuş.Gerçekten büyük bir hata bence.Bir an önce bu hatadan dönülüp, ürünün tekrar satışa sunulmasını beklemekteyim.

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Yazar (Taze Şeyler);

    Yazmış olduğun konu, tam olarak benim durumumu ifade ediyor. İnternette araştırmalarımın tam ortasındayım ve adı geçen marka (site) ye tam da yönelmişken yazınızı gördüm. Anlattıklarınız benim için de önemli şeylerdir. Karşılaşma ihtimali bile alışverişten vazgeçmeme sebep. Üstelik önümüzde bu şekilde canlı örneği/örnekleri (bir kaç kişi daha size benzer deneyimlerini paylaşmış) varken. Ucundan döndüm benzetmesi tam şekliyle ortada. Anlatımınızdaki özen, netlik, samimiyet ve en önemlisi bu durumu paylaştığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  19. Doa kozmetiğin ürünlerinin '' doğal ya da organik'' olduğunu gösteren bir sertifika ya da onay yazısı gördük mü arkadaşlar? Neye göre inanıp alıyoruz?
    Tüm Dünya standartı ve Türkiye'de artık buna uyuyor, bir ürünün ( elmadan, badem yağına, tereyağdan, bala, kremden, şampuana) doğal ya da organik olduğunu '' iddia eden'' belgesini sunmak zorundadır.

    Belgesi ve sertifikası olmayan hiçbir ürün '' doğal ya da organik değildir''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Doa kozmetik ürünlerini hiç kullanmadım ancak internet sitelerinde genel olarak çevreci felsefeleri çok hoşuma gitmişti. Ben de bu işe gönül vermiş bir biyolog(tıbbi bitkiler uzmanı) olarak, doğal kozmetik üretminin başlangıç aşamasındayım. Doğal yada organik sertifikası almak içeriklerden ziyade, prosedür anlamında çok kokay değil. İçeriklerini kontrol ederek de doğal yada organik olduğunu anlayabilirsiniz. Çünkü içerikte yazılan hammaddeler evrensel adlarıyla yazılmak zorunda

      Sil
  20. Shea Butter getiriyoruz, Afrika'dan %100 saf ham işlenmemiş... Nelere iyi gelediği konusunda zaten bilgi sahibisiniz.. İnanılmaz bir keşfe çıkıyorsunuz kullandıkça yeni şeyler öğreniyorsunuz.. sadeayturk@hotmail.com mail adresimden ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar merhabalar; Keratherapy Perfect Match diye bir ürün var. London'dan eşim için almıştım ama ürün geçen ay bitti. Kozmetikçilerde bulamıyorum. Bildiğiniz, önereceğiniz bir site veya kozmetikçi var mıdır?

    YanıtlaSil
  22. evet tca istedim geldi ama kargoyla eczaneye bırakmışlar ama kutu içinde deyildi sade küçük yeşil 1 poşetın içindeydi eczaneye poşetle korgo nasıl olur dedim oda böyle geldi dedi kapak altındaki iç tıpasıda delikti acaba eczacımı yaptı diyorum kimsenin günahını almayım

    YanıtlaSil