7 Nisan 2013 Pazar

Saçlarda Işıltılı Görünüm Douglas HAIR STYLE & SHINE HIGH GLOSS SPREY Dramatic Shine Effect

Yaz gelirken saçlarımı hem Güneş ışınlarından korumak hem de ışıltılı görünümü elde edebilmek benim ve benim gibi saçlarını boyayan arkadaşlarım için önemli. Bunun için size Douglastan almış olduğum bu küçük, 130 ml spreyi tavsiye edeceğim. Bu tür ürünlerden daha önce de kullanmıştım. Birisi de gliss markasının saç parlatıcı spreyiydi ki kendisini çok severek kullandım. Özellikle saçlarımda bıraktığı o güzel koku beni kendisine hayran bırakan bir özelliğiydi. Bu spreyi ise ondan sonra aldım.

Bu spreyinde çok güzel bir kokusu olduğunu söylemeliyim. Saçlara parlaklık veriyor. Özellikle saçlarımı yeni yıkadığımda, uçlarda bir elektriklenme oluyor. O gibi durumlarda bu spreyden faydalanıyorum. Güneşli havalarda dışarıya çıkmadan önce, içerisinde UV koruması olduğu için özellikle sarı saçlarda saç uçlarına uygulamakta fayda var. Benim saçlarım normalden daha çabuk sönüyor, o yüzden bu spreyi saç diplerine uygulamamayı tercih ediyorum. çünkü yapısı itibariyle daha çabuk yağlanmasına sebebiyet veriyor. Eğer daha önce bu tip bir saç bakım ürünü kullanmamışlar ise özellikle boyalı veya kuru saçlar için çok daha kullanışlı olacağını düşündüğüm bu spreyi, benim gibi saçlarını açık renklere boyayan arkadaşlarıma da saç yapısı ince telli ve saç dipleri çabuk yağlanıyorsa saç boylarına uygulama için tavsiye ederim. Hepinize bakımlı ve güzel günler diliyorum...

Sprey kendisini şöyle tanıtmış,

Tüm saç tipleri için nefes kesici parlaklık etkisi sağlayan son aşama şekillendirici sprey! Antistatik etkili ve UV korumalı. Saçı şekillendirdikten sonra ortalama 20 cm mesafeden dairese
l hareketlerle kuru veya nemli saçın üzerine püskürtülür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder