13 Mart 2013 Çarşamba

TazeŞeyler Blog Yazarı Kimdir?

Ben, 1981 doğumlu, evli, Ankara' da ikamet eden, eğitimini doktora aşamasında halen sürdüren, eğitim alanının kendisini ve ilgili konuları takip etmeye özen gösteren,  yaşam boyu gelişimin önemine ve gerekliliğine inanan, psikoloji, felsefe ve sanata ilgi duyan, insana saygı ve koşulsuz sevgi besleyen genç bir kadınım.

Dünya tatlısı, esprili, hem çok güzel hem de çok özel, kendimden 4 yaş küçük bir kız kardeşe, erken anne olmuş ama anneliğin gerektirdiği her şeye fazlasıyla sahip, fedakar, emektar, zarif ve asil genç bir anneye, çalışkan, sorumluluk sahibi, ailemize her zaman kol kanat germiş, evimizin direği, onsuz olduğum günlerde kokusunu özlediğim, gurur duyduğum bir babaya sahibim. 

2005 de Ankara' da yaşamaya başladım. Burada yüksek lisans eğitimini tamamlarken. Çeşitli işlerde çalıştım. Eğitim benim için her zaman bir yaşam biçimi, her an dahil olduğum, hem çevreme hem de kendime faydalı olabileceğim, aidiyet duyduğum bir dünyaydı. Böylece soluksuz doktora eğitimine devam ettim. Bu süreç içerisinde eşimi tanıyıp, severek, hayat dediğimiz bu güzel yolculuğun geri kalanını, onunla el ele yürümeye karar verdim. 2010 senesinin güzel bir haziran akşamında, açık havada, çok güzel müzikler eşliğinde ve çok güzel bir düğünle evlendik. 

Klasik bir başak burcu insanı olarak, mükemmeliyetçi, titiz, sorumluluk bilinci gelişmiş, estetiğe düşkün, kaliteyi seçen, alışveriş meraklısı, gezmeyi, yeni yerler keşfetmeyi, yeni tatları, farklı kültürleri tanımayı seven, kitaba düşkün, şiir seven, yazmaktan müthiş keyif alan, marjinal insanları tanımayı, dinlemeyi seven, farklı fikirlere açık, farklılıklara saygı ve sevgi besleyen. Her insanın kendine özgü, doğasına özgü, farklılığından beslenmeyi, içsel ve yoğun yaşamayı seven, yaşadığı anlara anlamlar yükleyen, manevi yönü gelişmiş, duygusal bir insanım.

Kullanmaktan hoşlandığım ya da hoşlanmadığım ürünleri, dinlemekten keyif duyduğum müzikleri, okuyup beğendiğim ya da beğenmediğim kitapları, eğitime ilişkin bilgileri ve düşüncelerimi, yeni tatları, yeni yerleri ve belkide şu an aklıma gelmeyen başka başka şeyleri, adım adım yeri geldikçe, yaşadıkça sizlerle paylaşmayı istedim. Bu doğrultuda 2013 Mart ayında, taze şeyler ismini vererek bloğumu yayına açtım. Bloğu bazen tavsiye etmek, bazen fikirlerinizi almak için, bazen bilgilenmek, bazen de bilgilendirmek için, şu an öngöremediğim ama uzun yıllar süreceğine inandığım bu yolculuk boyunca faaliyette tutmayı istiyorum.

Sizin de bu süre boyunca ilginizle, görüşlerinizle, tecrübelerinizle, dostça yaklaşımınızla ve hatta arkadaşlığınızla yanımda olacağınıza inanıyor, bunu gönülden diliyorum.

Yanımda yer alan, desteğini esirgemeyen, beni ilgiyle takip eden, bütün herkese teşekkürler.


TazeŞeyler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder