2 Nisan 2013 Salı

The Body Shop - Hindistan Cevizi Parfüm Yağı (Perfume Oil Huile De Parfum - Coconut/ Noix de Coco)


The Body Shop her zaman mis gibi kokusuyla hangi mağazası olursa olsun beni kendine davet etmiştir. Hiç bir şey almasam da içinde sadece gezmek, yeni ürünleri görmek,o güzel kokuları duymak için bile uğrarım. Birbirinden çok farklı ama bir o kadar da güzel bin bir çeşit güzel kokuya hiç bir zaman karşı koyamadım. Yine böyle günlerden birinde hep merak ettiğim parfüm yağlarından birini aldım. Kendisi mini mini, sevimli bir şişede 15 ml,  zaten parfüm yağı olduğu için çok az kullanmak yeterli oluyor. Kapağının altından parfüme doğru uzayan ince bir plastik çubuk var. Parfümü bunun yardımıyla, boynunuza, kulak arkalarına, dekolte bölgelerine ve bileklerinize uygulayarak kullanabiliyorsunuz. Benim kullandığım hindistan cevizi kokusu, bana yazı, denizi güneşi anımsatan bir koku, güneş losyonlarının kokusuna benzetiyorum bu kokuyu. Bu yüzden daha çok yaza yakıştırdığım hafif ama kalıcı bir koku.Başka bir güzel tarafı da, tam çanta boyunda ve kapağı çok sağlam, kesinlikle akma, sızdırma yapmayacak şekilde tasarlanmış. Önümüz yaz olduğuna göre, böyle bir kokuyu kim istemez ki, parfüm yağı olmasının bir avantajı da kozmetik dışı kullanıma da uygun olması. Buhurdanlık la evinize güzel kokular yaymak için de bu parfüm yağlarından faydalanabilirsiniz.Parfüm yağlarının parfümleri ve body mistleri de var.Daha önce body shop body mist lerden de denemiştim. Ama ondan memnun kalmamıştım. Hatta açtıktan kısa bir süre sonra koku tazeliğini çabuk yitirdiği için olsa gerek severek kullanamadım. Benimkisi vanilya kokusuydu, bitirebilmek için resmen çaba sarf ettim diyebilirim. Bu parfüm yağı ise onda bulamadığım güzelliklere sahipmiş meğer. Koku ilk gün ki kadar taze ve güzel. İçimi baymıyor. Ağır durmuyor. Çok severek kullandığım bu ürünü, benim gibi güzel kokulara meraklı arkadaşlarıma tavsiye ederim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder