13 Mayıs 2013 Pazartesi

Anneler Günü İndirimi - Gratis ve Kozmetik Çılgınlığı


Selam Arkadaşlar, sanıyorum bu indirimde Gratis'den en çok alışveriş yapanlardan biri de benim. Fotoğraflarda gördüğünüz ürünlerin içinde kullanmaya başladığım için fotoğrafa eklemediğim ürünler de var. Düşünün ne çok şey almışım ama hepsi de ihtiyaç yani, öyle değil mi? :) Gelelim ben neler almışım.



1. Elbette ki Benri aseton
2. Elbette ki Benri Pamuk :)
3. The Balm - Balm Jovi Palet
4. The Balm - Nude Tude Palet
5. The Balm - Mai Billsbepaid Ruj
6. The Balm - Bahama Mama Allık
7. The Balm - Cabana Boy Allık
8. The Balm - Down Boy Allık
9. The Balm - Balm Shelter Renkli Nemlendirici
10. The Balm - Kaslı Erkek :) Rimel
11. The Balm - Allık, far ve aydınlatıcı fırçaları
12. Essence - Match 2 Cover Cream Concealer - 2'li Kapatıcı
13. Essence - Açılı allık Fırçası
14. Essence - All About Cupcake ve In The Nude Rujlar
15. Crystal - Stick Deodorant - Küçük Boy 2 adet
16. Cala - Makyaj Temizleme Mendili, salatalıklı
17. Max Factor - False Lash Effect Mascara 
18. Oxygen Bubble Mask - Peach ve Blueberry
19. L'action - Shea Butter Face Mask ve Rasul Mud Mask
20. Purederm Snail Hücre Aydınlatıcı Çok Aşamalı Bakım Maskesi ve yeniden canlandırıcı bakım maskesi
21. Pastel - Star Lips Rujlar - 509 Lily - 507 Mimoza - 501 Melissa
22. Eklips - Fondöten uygulama Süngeri
23. L'action - Dudak Dolgunlaştırıcısı
24. L'action - Mediatic Labs Gözenek Sıkılaştırıcı Krem
25. L'action - Mediatic Labs Face Hair Block - Yüz Bölgesi Tüylerinin Uzamasını Yavaşlatmaya Yardımcı Serum
26. L'action - Göz Çevresi Stick- Papatya
27. Eklips - Blender Makeup Sponge - Fondöten Süngeri
28. The Foot Factory - Foot Lotion Mint - Nane Aromalı Ayak Losyonu
29. The Foot Factory - Foot Soak Mint - Nane Aromalı Ayak Banyosu
30. Bond Deodorant - Cool For Men - Eşim için




Çok güzel bir indirim vardı. Makyaj ürünlerinde Flormar hariç hepsinde %50, Gratis'e özel ürünlerde de %40 indirim vardı. Ben aklımda olan, alıp denemek istediğim bütün ürünleri aldım. Hatta aklımda hiç olmayanları da aldım, görüldüğü üzere. Hatta belki fotoğrafa eklemeyi unuttuklarım da vardır. Umarım hepsini doya doya sıkılmadan kullanırım. Bundan sonra bunları kullanarak deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım. İçlerinde özellikle yorumlarımı paylaşmamı istediğiniz ürünler olursa bana yazının yorum kısmından ya da mail adresimden ulaşabilirsiniz. O ürünlere öncelik tanımam açısından iyi olacaktır. Benimse en çok merak ettiğim ürünler L'action cilt bakım ürünleri. Şimdilik Yüzdeki tüylerin azalmasına yardımcı olan serumu ve Göz çevresi canlandırıcı papatya özlü Stiği kullanmaya başladım. Ama tam olarak fikir sahibi olabilmem için henüz erken. Sırası geldikçe, fikir sahibi oldukça, önerilerimi sizlerle paylaşacağım. Hoşçakalın...

4 yorum:

  1. Gratis yağmalanmış :)
    Çok keyifli bir alışveriş olmuş, güle güle kullanın, ben de yazmıştım alışverişimi, bloğuma beklerim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Hakikaten çok keyifli oluyor kozmetik alış verişleri. Okumaktan da çok keyif alıyorum. Ben de sizin alış verişinize bir bakayım o halde, merak ettim şimdi. Müsaitseniz bu akşam blogunuza geliyorum :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ürünler seçmişsin,hepsini güle güle kullan:) bende bloğuma beklerim.
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Tesekkur ederim. Bu aksam da sizin bloga geleyim o halde :) sevgiler.

    YanıtlaSil