24 Mayıs 2013 Cuma

Artdeco - Dudak Kalemi - Glamour Soft Lip Liner 6



Merhabalar, bugün sizlere tanıtmak istediğim ürün Artdeco markasının Glamour Soft Lip Liner 6 numaralı ürünü olan bu güzel mi güzel dudak kalemi. Dudak kalemini ben genellikle dudakta aynı renkli olduğunda kullanmayı sevdiğim için bu ürün benim vazgeçilmezler listemde yer alıyor. Çünkü dudak rengiyle tam bir örtüşme sağlıyor. Yumuşacık yapısıyla dudak çevresini zedelemeden rengini tam olarak veriyor. Ruju tutup dışarı taşmasını önlüyor. Hem de dudakları daha şekilli gösteriyor. Bu kalemi kullandığımda rujda da daha çok kalıcılık elde ediyorum. Görünüşü de çok şık, ama çanta için ideal değil, upuzun sivri  ve parlak bir bitişi var. Bir taraftan da iyi çünkü diğer kalemlerin arasında onu bulmam çok kolay oluyor. Elim hemen buna gidiyor. Ama belki normal görünüşlü olanları da vardır şimdi. Ben alalı epey oldu çünkü. Rengine gelecek olursak fotoğraflarda gördüğünüz gibi swatch da var. Tam nude değil, biraz içinde pembelik var. Tamı tamına dudak rengi diyebilirim. Çok kaliteli olan bu ürünü sizlere de tavsiye ediyorum. Artdeco Türkiye de Douglas larda satılıyor. Onun dışında da bazı internet satışı olan sitelerde de zaman zaman indirimlere giriyor. Mutlaka alıp deneyin. Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder