11 Mayıs 2013 Cumartesi

Avon - Planet Spa Serisi - Thailand Lotus Flower Relaxing Bath and Massage Oil & Thailand Lotus Flower Deep Pore Cleansing Face Mask


Merhaba Arkadaşlar, bugün sizlere tanıtmak istediğim iki ürünüm var. Bunlar Avon Kozmetiğin, Spa Serisinin Thailand Lotus Flower kokusuna sahip yüz maskesi ve masaj yağı. Avon'un çok fazla ürününü kullanmadım. Özellikle makyaj ürünleriyle ilgili pek fazla bilgiye sahip değilim ama cilt ve vücut bakım ürünlerini deneme şansım oldu. En çok da bu ürünlerini beğendiğimi söylemeliyim. Özellikle kokuları çok güzel. Vücut için kullanılan bu masaj yağını özellikle banyodan sonra bebe yağı kullanmadıysam ve mevsim yazsa mutlaka kullanmaya çalışıyorum. Hem cildi yumuşacık yapıyor hem de muhteşem kokusuyla rahatlatıyor. Yatmadan önce de yine vücuda masaj yaparken uygulayabileceğiniz bu ürün hem ruhunuza hem de teninize iyi geliyor. Yumuşacık mis kokulu bir uykuyu beraberinde getiriyor. Öyle uçucu bir kokusu yok. Kalıcılığı da çok başarılı. 150 ml olan bu ürünün tahmin edeceğiniz üzere miktarı da çok değil. Denemek için kesinlikle alabilirsiniz. Tavsiye ediyorum. Diğeri yine aynı serinin aynı kokulu yüz maskesi. Thailand Nilüfer çiçeği içeren derinlemesine temizleyici yüz maskesini, yine banyodan sonra peeling yaptığınız yüzünüze biraz nemlendirdikten sonra bir miktar uyguluyorsunuz. Dudak ve göz çevresine gelmemesine özen göstererek ince bir tabaka halinde yüzünüze yayıyorsunuz. Sonra da 5-10 dk kuruyuncaya kadar bekletip kuruduktan sonra bol ılık suyla yıkıyorsunuz. Yüzünüzdeki fazla yağı emiyor. Derinlemesine temizlenmiş arınmış bir cilt bırakıyor. Cildimde aydınlanmış bir görüntü elde etmemi sağlarken yine kokusuyla beni rahatlatıyor. Miktarı 75 ml ideal bir maske miktarı. Ben kendisini çok uzun süredir kullanıyorum. Gerçi arada farklı maskelerde kullanıyorum bu yüzden epeydir benimle. Avon un sık sık indirimleri de oluyor bu nedenle bu ürünlere uygun fiyata sahip olabilirsiniz. Bittiğinde tekrar alacağım bu ürünü de tavsiye ediyorum. Herkese sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder