22 Mayıs 2013 Çarşamba

Blistex - Med Plus For Lips - Hasar Görmüş Dudaklar İçin Yoğun Bakım ve Koruma

Merhaba Arkadaşlar, bugün sizlere tanıtacağım ürün, Blistex Med Plus, bildiğiniz gibi Blistex özellikle dudak bakımına yönelik güzel ürün skalasına sahip bir marka olarak karşımıza çıkıyor. Ben de Blistex in özellikle bu ürününü tam da kış aylarında dudaklarım soğuğa karşı koyamayıp çatladığında ya da yazın çok sıcaklarda dudaklarım kuruduğunda kullanmak üzere almıştım. Şu ana kadar da kullandığım en etkili ürün olduğunu söyleyebilirim. Mentollü, jelimsi, tıpkı soğuk algınlıklarında kullandığımız vicks gibi bir yapısı ve kokusu var. Öyle şekerli, meyveli, şımarık bir şey beklemeyin. Çünkü bu ürün kozmetikden ziyade medikal bir ürün, tedavi edici, zaten hasar görmüş dudaklar için yoğun bakım ve koruma için öneriliyor. Ben zaman zaman dudaklarımı ısıran özellikle de kuruduğunda dayanamayıp kopartan biriyim. Hal böyle olunca da en güzel ruj bile hasarlı dudakta güzel durmuyor. Özellikle de açık renk rujlar ki ben en çok nude ve açık ton renk rujları  kullanmayı seviyorum. Çatlaklara yerleşen ruj bizi daha da bakımsız ve çirkin gösterebiliyor. Bu nedenle dudak bakımı çok önemli. 


Aslında kışın soğuğu geçince kullanmayı bıraktığım bu ürünü tekrar elime almama sebep olan şeyse geçen hafta dudağımda çıkan kocaman bir uçuk oldu. Uçuğun çıkacağını fark ettiğim anda hemen Vectavir uyguladım. Ve sürekli olarak yeniledim, hatta ikinci kutuyu aldım, hiç el sürmedim. Temiz tutmaya özen gösterdim ama nedense git gide daha da kötü bir hal aldı, git gide büyüdü, kızardı, şişti. En sonunda Vectavir i çöpe attım. Hiç bir işe yaramayan bu kremi bir daha da kullanacağımı sanmıyorum. En sonunda aklıma Med Plus uygulamak geldi. Med Plus kullanmaya başladıktan sonra dudağımda ciddi bir rahatlama oldu. Ve uçukta geri çekilme başladı. Çok daha hızlı tedavi edici olduğunu düşündüğüm bu ürünü artık yanımdan ayırmaya niyetim yok. Sevgim bir kat daha arttı diyebilirim. Dudağımdaki uçuk geçti ama izi hala duruyor ve ben Med Plus la kalan izi de onaracağıma inanıyorum. Çok sevdiğim ve memnun kaldığım bu ürünü sizlere de tavsiye ederim. Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder