29 Mayıs 2013 Çarşamba

Christian Dior - Diorshow Eyecolor - Creme Eyeshadow Pen






Merhaba Arkadaşlar, Bugün sizlere tanıtmak istediğim ürün, aslında bana Dior alışverişimde tester olarak verilmiş olan bu çok güzel ürün. İsmi Creme Eyeshadow Pen ama renginin numarası silindiği için veremeyeceğim. Ama Dİor standında rahatlıkla bulabilirsiniz. Tester olduğu için fiyatıyla ilgili hiç bir fikrim yok. Ben size genel olarak yapısıyla ilgili fikir vermeye çalışacağım. Bu ürün fotoğraflarda da gördüğünüz gibi kalem şeklinde tasarlanmış. Akma,kokma,bulaşma derdi yok. Ucunda yumuşacık, yapısı çok güzel ve kaliteli olan bir fırçaya sahip. Dolayısıyla fırça derdi de yok. Ürünün fırçaya gelmesi için kalemi alt kısmından bir miktar çeviriyorsunuz.Fırçanın içine dolan ürünü ben önce elimin üst kısmında fırçaya iyice yediriyorum. Daha sonra göz kapaklarımıza uygulamak için hazır hale geliyor. Fırçadaki far azaldıkça bu işlemi tekrarlayarak kullanıyorsunuz. Ürünün rengi su yeşili, çok doğal, çok açık bir yeşil tonu, göz çevresine güzel, aydınlık bir görüntü veriyor. Sedefli bir görünüşü var, hafif parlak duruyor ama pırıl pırıl simler yok. Çok dikkatli baktığımda seçebileceğim kadar ufak simleri var. Koyu renk, ağır göz makyajlarını özel geceler dışında çok da fazla tercih etmeyen biri olarak ben bu tonları günlük makyajımla çok daha rahat kullanabiliyorum.Hem hafif hem kalıcı, asla topaklanma sorunu yaşamadığım. Alerjik gözlerime de hiç bir yan etkisi olamamış olan bu ürünü, göz makyajında doğal tonlardan hoşlanan biri olarak sizlere de tavsiye ederim. Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder