13 Mayıs 2013 Pazartesi

Crystal Body Deodorant Stick


Merhaba Arkadaşlar, bugün sizlere tanıtmak istediğim ürün Crystal Body deodorant. Bu koltuk altı stiğinin özelliği %100 doğal mineral tuzlardan oluşması. Bu tuzun bakterilere karşı görünmez, koruyucu, kötü koku oluşumunu engelleyici bir özelliği var. Kokusuz olan bu ürünü sürüp sürmediğinizi dahi anlayamıyorsunuz. Parfümsüz olan bu ürün tamamen kokusuz. Leke yapmıyor. Beyaz iz bırakmıyor, yapışmıyor. Eşim de ben de bu deodorantı kullanıyoruz. Çünkü hem erkek hem de kadınlar için üretilmiş bir ürün. 2 Boyu var. Bu büyük boy olanı eşimin ki, fotoğrafta net çıksın diye onu kullandım, 125 gr, her gün kullanımda 1 yıl kadar kullanım olanağı sağlıyormuş. Üzerinde öyle yazıyor. Bir de kol altı yanında ayak tabanına da uygulanabildiği yazıyor. Sanırım o bölgede de kötü koku oluşumunu engelliyor. Ben henüz bu amaçla kullanmadım ama ihtiyaç halinde kullanılabilir demektir. Zaten hiç eksilmiyor gibi geliyor insana. Benim ki de küçük boyu. Çantada taşımak için de ideal olduğu için ben küçük boyunu tercih ettim. Bu ürünü banyodan sonra nemli olan kol altlarınıza uyguluyorsunuz. Ya da hafifçe nemlendirdiğiniz kol altlarınıza sürebilirsiniz. Üzerinde ürünün üst kısmını hafifçe ıslatıp sonra uygulamamız öneriliyor ama ben ürünü ıslatmaktansa uygulayacağım bölgeyi ıslatmayı tercih ediyorum. Yani tercih sizin. Ürünün en güzel tarafı doğal oluşu, Kanser tedavi merkezleri tarafından da onaylı bir ürün. Çevre için güvenli. Hipoalerjenik ve parabensiz. Bu ürünü Gratislerde bulabilirsiniz. Küçüğünün fiyatı 5 , büyüğünün 12,5 TL olması lazım. Veya 3 aşağı beş yukarı bu civarlarda. Kalitesine ve miktarına göre oldukça ekonomik. Bu ürünü sizlere de tavsiye ediyorum. Herkese sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder