1 Mayıs 2013 Çarşamba

Fragrance Mist - Befine - Body Spray - Wild Nectar


Merhaba arkadaşlar, şimdi size tanıtacağım ürün yalnızca Gratis' e özel, Amerika'dan ithal, vücut spreyi, artık yaz geldiği için bu tip vücut ürünlerinin tanıtımına daha çok yer vermek gerek diye düşündüm. Gratis alışverişlerimde dikkatimi çeken bu ürünü, havaların ısınmasıyla yeni yeni kullanmaya başladım. Çok sayıda çeşidi olan bu ürünün Wild Nectar isimli olan bu çeşidini edindim. Hem beyaz çiçek ağırlıklı oluşu, hem de çok sevdiğim hanımeli kokusunu içermesi sebebiyle tercihim bu kokusu oldu. Koku, son derecede ferah, insanın içini baymayan, asla şekerli olmayan, tertemiz, çiçeksi bir koku. Baharda açan çiçeklerin kokusunu size getiriyor. Özellikle banyo sonrasında, tüm vücuda uyguluyorum. Body mistler genel olarak çok kalıcı olmuyor. O yüzden bu üründen de öyle çok kalıcılık beklemeyin ama vücutla bütünleşen hafif çiçek kokusu, size kendinizi daha iyi hissettirecek. Ben ara sıra tazelenmek amacıyla da bu kokuyu gün içerisinde boynuma kollarıma uyguluyorum. Uyumadan önce o çok hafif taze çiçek kokusu burnuma geldiğinde kendimi mutlu hissediyorum. Befine tam 250 ml, oldukça bereketli, bütün bir yaz yeter. Çantada taşımak için uygun olmasa da ben bu ürünleri küçük sprey şişelerime doldurup yanımda taşıyabiliyorum. Siz de o şekilde çantanızda taşıyabilirsiniz. Fiyatı da tam hatırlayamasam da sanıyorum 12-15 TL arasında olacak, yani oldukça uygun fiyatlı olduğunu biliyorum. Ben bu ürünü ve bu kokuyu sevdim. Sizlere de tavsiye ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder