14 Mayıs 2013 Salı

Iyeoka Okoawo - Simply Falling

Merhaba Arkadaşlar, yine muhteşem bir ses, harika bir yorum. Nijerya asıllı Amerikalı sanatçı olan Iyeoka, bilindiği kadarıyla hem eğitimci hem şair hem de şarkıcı. Hakkında Daha fazlasını bilmiyorum. Bildiğim en önemli şey çok yetenekli olduğu. Zaten siyahi şarkıcıların yeteneklerine diyecek yok. Muazzam bir gırtlakları var. Iyeoka da onlardan biri olarak karşımıza çıkıyor. Çok çeşitli tarzlarda şarkı söylüyor ama en çok da tahmin ettiğiniz üzere benim de çok severek dinlediğim jazz tarzını.Çok beğendiğim bu şarkısını sizlerle paylaşmasam olmazdı. Simply Falling, şimdilik en bilinen ve beğenilen parçası. Benim hayran olarak, bayılarak, çok çok severek dinlediğim bu parça umuyorum ki sizi de mutlu eder. Bu güzel şarkının iç gıcıklayan coşkusu eşliğinde herkese kucak dolusu sevgiler...

2 yorum:

  1. İnanılmaz bir şarkı ve yorum. İlk dinlediğimde neredeyse şok olmuştum. Hatta bu şarkı üzerine bir de yazım var. www.city-shot.com'dan okuyabilirsiniz, çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Evet cok guzel bir parca gercekten.ust uste sikilmadan defalarca dinleyebiliyorum. Ben zaten burada muzik basligi altinda gercekten cok cok sevdigim benim icin cok ozel olan parcalari paylasiyorum denizcim. Seninle de ayni zevklere sahipmisiz demekki bu beni cok mutlu etti.ben zaten senin yazilarina da bayildim.ne guzel bir arkadaslik mi doguyor ne :) yasasin!

    YanıtlaSil