12 Mayıs 2013 Pazar

La Diva Sabunlar Mutlu Banyolar!


Merhaba Arkadaşlar, ben banyoda normal sabunları kullanmayı sevmiyorum. Benim için ya kokusu çok güzel olacak ya da cildime bakım yapacak. En güzeli de ikisini birden yapacak olan sabunlar. Şimdiye kadar fresh line, Lush gibi markaların bazı sabunlarını kullandım. Doğal içerikli bu sabunları çok da beğeniyorum ama fiyatları çok da makul değil. Bu yüzden her zaman değil de arada sırada alıyorum. Bu sabunlar da bahsettiğim markaların sabunları kadar olmasa da çok başarılı bulduğum sabunlar. Hatta o markaların bazı sabunları hariç. Çoğuyla aynı kalitede diyebilirim. La Diva sabunlar bildiğim kadarıyla A101 marketlerde satılıyor. Çok fazla çeşidi olan bu sabunlar da doğal malzemelerden üretiliyor. Fiyatları yanlış hatırlamıyorsam 2.75 TL nar özlüsü, üzümlüsü, zeytinlisi, ardıç, ısırgan, yulaf, çörekotu, kahve, süt, aklıma gelmeyen daha bir çok çeşidi mevcut. Ben önce 2-3 çeşidini alıp denemiştim. Memnun kalınca diğer çeşitlerinin hemen hemen hepsinden aldım. Şu anda da üzümlüsünü kullanıyorum. Bazılarının içerisinde malzemelerin doğal halleride öylece duruyor. Vücuda direk uygulandığında bu tanecikler peeling etkisi yapıyor. Benim vücudum çok hassas olduğu için tenimi çizebiliyor. Bu yüzden fazla bastırmadan hafifçe masaj yaparak uyguluyorum. Kokuları içeriğinde kullanılan malzeme neyse onun kokusu. Meyve kokulular daha güzel kokuyor haliyle ama bitki sabunlarının da faydaları göz ardı edilemez. Sabun kokuları suyla akıp gittiği için ben meyve ya da bitki sabunu ayırt etmiyorum. Hepsi kutulu ve üzerlerinde hangi ciltlere yönelik olduğu ve nelere iyi geldiğiyle ilgili kısa bilgiler var. Ben severek kullanıyorum. Yolunuz A101 lere düşerse bir iki tanesini alıp deneyin derim. Sevgilerle...

1 yorum: