27 Mayıs 2013 Pazartesi

L'action Camomile Eye Stick - Stick Contour Des Yeux - Göz Çevresi Stick - Papatya


Merhaba Arkadaşlar, Bugün ki konumuz cilt bakımı ürünleriyle her Gratis alışverişimde gözüme çarpan L'action ürünlerinden Göz çevresi bakımı için üretilmiş stick, L'action markasının diğer ürünlerinden bir kaç tanesini de aldım fakat kullanıp deneyimleyip ondan sonra yazacağım için onlara henüz sıra gelmedi. Zaten ilk başta da bu ürünü kullanmaya başlamıştım. Bilgisayar başında fazlaca zaman geçirdiğim ve uykuyu da düzenli almadığım için göz çevremde şişlikler ya da morarmalar oluşabiliyor. Bunları her ne kadar çeşitli makyaj malzemeleri yardımıyla kamufle edebiliyor olsak da göz çevremiz de bizim hissettiğimiz o ağırlığı yok edemiyoruz. Ben de bu yüzden böyle bir ürüne ihtiyaç duydum. Aslında düzenli olarak göz çevresi bakım kremi kullanıyorum ama bu ürünün yaptığı şey ondan çok farklı. Nasıl mı? Arkasında ürün tanıtımı olarak şunlar yazıyor,

.Yorgun gözleri canlandırmak için serinletici stick
. Bir dakikada uygulama kolaylığı
İncir ekstresi ile zenginleştirilmiş bu canlandırıcı stick, göz çevresini dinlendirir, sakinleştirir ve yorgun gözleri rahatlatmaya yardımcı olur. Dekonjestif özelliği ile bilinen papatya ile daha aydınlık gözler ve anında dinlenmiş göz çevresi yaratır. Kutlamaları takip eden günler için idealdir.
Kullanımı: İhtiyaç duyduğunuzda ya da makyajınızı yapmadan önce, gün boyunca bir ya da bir kaç kez göz çevrenize uygulayın. Çocukların ulaşamayacağı yerde saklayın. Dermatolojik olarak test edilmiştir.

Bu ürün 4 gr ve kapağını çıkardığınızda içeride küçük bir kapak daha var. Hijyen açısından bu şekilde olması güzel olmuş. Stick olduğu için katı bir yapısı var Eğer göz çevrenizi nemlendirmezseniz uygulaması zor oluyor. Daha kolay uygulama için günlük göz çevresi bakım kreminizi uyguladıktan sonra, gün içerisinde gözleriniz benim gibi çok okumaktan ya da bilgisayar başında çok oturmaktan ağrıdığında göz çevrenize yumuşak hareketlerle bu stick i gezdirin. Anında bir serinleme hissediyorsunuz. Bu stick i uyguladıktan hemen sonra bir kaç saniye gözlerimi kapatıyorum. Rahatlamayı anında hissediyorum. Hafif bir serinlikle gelen yumuşaklık hissi, gün içerisinde konfor sağlarken aynı zamanda göz çevresine de bakım yapıyor. Ben bu ürünü çok severek kullanıyorum. Bu tarz ürünlere ihtiyaç duyan arkadaşlar varsa tavsiye ediyorum. Sevgilerle...

2 yorum:

  1. Bu urunu gormustum galiba ama pek ustundr durmamistim . Gittigimde bakacagim tesekkurler :-)

    YanıtlaSil
  2. Umarim siz de severek kullanirsiniz. Ben tesekkur ederim.sevgiler...

    YanıtlaSil