23 Mayıs 2013 Perşembe

Lokum İstanbul - Yalıkavak Kolonya - Mandalina

Merhaba Arkadaşlar, bugün sizlere tanıtacağım ürün Kolonya ama bildiğiniz sıradan limon kolonyalarından değil. Hem evinizde veya iş yerinizde misafirleriniz ve kendiniz için hem de küçük bir sprey şişesine aktarıp benim gibi yanınızda taşımak ve ara sıra ferahlamak için kullanabilirsiniz. Bu kolonyayı geçen sene Paşabahçe Mağazalarında görüp almıştım. Bunlar Paşabahçe Mağazaları için özel olarak üretilmiş ama Lokum İstanbul'un İstanbul daki kendi mağazalarında da satıldığını biliyorum. Aslında çok fazla çeşide sahip ama aklımda kalanları, gül, incir, deniz, ıhlamur, çay, lavanta oldu. Ben en çok gül, deniz ve mandalina kokularını beğenmiştim. Deniz olanı anneme, mandalina olanı da kendime aldım ama Gülde de aklım kalmadı değil. Aslında gül sıradanmış gibi geliyor ilk önce ama kokladığınızda kendinizi gül bahçesinde gibi hissettiriyor. Bu yüzden mandalina kolonyası bitince gül kolonyasını almayı düşünüyorum. Şişesi fotoğraflarda gördüğünüz dibi şık ve sade bir tasarıma sahip. Yassı, oval ve kısa boylu bir cam şişede 200 ml. Mandalina kokusunu elinize döktükten sonra etrafa taze bir mandalina kokusu yayılıyor. Sanki az evvel mandalina soymuşsunuz gibi ellerde taptaze bir mandalina kokusu bırakıyor. Ferah, temiz, taze severek kullandığım bu ürünü hem eşe dosta ufak bir hediye olsun diye hem de kendinizi mutlu etmek için alabilirsiniz. Tavsiye ediyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder