25 Mayıs 2013 Cumartesi

Maybelline AFFINITONE Blush - 75 Warm Copper


Merhaba arkadaşlar, bugün sizlere yine kozmetikten bir yazı hazırladım. Konumuz Maybelline Affinitone allıklardan, 75 numaralı Warm Copper rengi. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki bu allık açık tenlilere göre, esmer ten renginde bu allık hiç belli olmayacaktır. Çünkü ten rengine çok yakın bir renk, içerisinde çok belirgin olmayan altın ışıltılar var. Fotoğraflarda da zaten görmektesiniz. Swatch yaptığım bileğimdeki duruşu ise bu ama parmağıma belli olsun diye biraz fazlaca aldım buna rağmen görüldüğü üzere belli belirsiz bir renk. Ama ben bu allığı çok güzel kullanıyorum. Çünkü fırçaya istediğim kadar alıyorum ve kontur için kullanıyorum. Sanki sırf kontur için üretilmiş. Önceleri allık olarak kullanmak isteyip bir türlü kullanamadığım bu allık şimdi vazgeçemediklerimden biri oldu. Özellikle şu sıralar hemen hemen her makyajımda kullanıyorum. Çok doğal bir renk olduğu için fazlası da kötü durmuyor. Daha koyu renklerle konturlemede tedirgin oluyorum, daha çok uğraştırıyor. Çünkü keskin tonlamalardan hoşlanan biri değilim. Elmacık kemiklerimin alt kısmına uyguladığım bu allıkla hoş, geçişli bir tonlama yakalamam çok daha kolay oluyor. Özellikle de acele etmem gereken durumlarda bana çok yardımcı olan bu allığı severek kullanıyorum. Eğer açık tenliyseniz düşünebilirsiniz. Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder