16 Mayıs 2013 Perşembe

Rossmann - Mel Merio & Helene D'arcy Parfümler



Merhaba Arkadaşlar, Rossmann bildiğiniz gibi harika ürünleriyle, hem ekonomik oluşu hem ürün çeşitliliği ile gönlümüze taht kurmuş bir marka. Rossmann heryerde yok. Bu nedenle ne zaman bir Rossmann görsem, hemen içine dalıp, ihtiyacım var mı yok mu demeden, hakkında hiç bir fikre sahip olmadığım ürünleri bile deneme amaçlı alıyorum. Çoğunda da yeni yeni keşifler yapmış oluyorum. Bunlardan biri de uygun fiyatıyla ilgimi çeken bu şirin parfümleri olmuştu. 12,5 TL gibi bir fiyatları olan bu parfümler, 50ml farklı farklı çeşitleri var. Deodorantları da var ama ben parfüm kullanmayı tercih ettiğim için tercihim bu yönde olmuştu. Önce Mel Merio parfümünün bende olan çeşidi Famous, yani mor renkli olanından bahsedeceğim. Bu kokuyu ben çok severek kullanıyorum. Sanki daha önce kullandığım bazı kokuları çağrıştırıyor ama farklı.Hafif şekerli, hafif baharatlı, son derece kalıcı ve hoş bir koku. Aldığımdan beri sıkılmadan, severek kullanıyorum. Diğeri Helene D'arcy Basalt Kırmızı renkli olanı, bu koku da biraz pudralı, çiçeksi, hafif anne kokusunu çağrıştıran bir koku. Günlük kullanım için son derece güzel ve kalıcı olan bu parfümleri, yolunuz Rossmann lara düştüğünde alıp denemenizi öneririm. Şahsen ben çok severek kullanıyorum. Boyutları da çok güzel. Çanta için ideal. Diğer parfümlerinize günlük kullanım için birer alternatif olabilirler. Yeni yazılarda görüşmek üzere, herkese sevgiler...

3 yorum:

  1. Rossmann`a her gittigimde elim bu parfumlere gidiyordu sonra da vazgeciyordum acaba kalici midir diye. Bir sonraki gidisimde almaya karar verdim artik :-) bloguma beklerim http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/ :-)

    YanıtlaSil
  2. Fiyat performans orani acisindan basarili urunler.simdiden gule gule kullanin. Ben de sizin blogunuza misafir olayim bugun seve seve gelirim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ben corumda yasiyorum rossmann burda yok acaba nerden bulabilirim

    YanıtlaSil