15 Mayıs 2013 Çarşamba

Salev - Marilyn Monroe & Venedik Desenli Dekoratif Kutular




Herkese Selam, 

güzelliklerden, tatlı ve taze şeylerden, kozmetik ürünlerinden sonra şimdi sıraya dekorasyonla ilgili ilk yazı geldi. Aslında dekorasyon derken, dekorasyonun ne kadar kapsamlı bir konu olduğunu biliyorum. Ben sadece kıyısından köşesinden, küçük fikirler vererek, aldığım dekoratif ürünleri sizlerle paylaşmaya çalışacağım. Tabi sizin de önerilerinizi bekliyorum. Fotoğraflardan da anladığınız gibi konumuz kutular. Bu kutuları, Kızılay 'dan aldım. Hem de tanesini 5 TL 'ye. Ankara' da yaşayan ve almak isteyen arkadaşlara, satıldığı yeri de tarif edebilirim. Ben bu kutulara bayıldım, çok tatlılar öyle değil mi? İçine ne koyacağımı düşünmeden beğendiğim 2 desenini seçip aldım. Birinin üzerinde modası hiç geçmeyecek Marilyn Monroe, diğerinin ise, mavi- yeşil arası, su renginde Venedik görüntüsü var bu resimde bir süreklilik olduğu için ben kutuyu köşeli yerleştirerek, derinlik oluşmasına imkan tanıyorum. Kutular aslında bildiğiniz tekene kutu. Ben bu tarzdan hoşlanıyorum, üzerine resimler baskı yapılmış, ama dümdüz bir baskı değil, parıltılı, çatlamış bir görüntüsü var ve bu da ayrı bir hava katmış. Mavi olan şehir desenli kutuyu ben şimdilik banyomda kullanıyorum. İçine fazla sabunlarımı doldurdum. Aslında deterjan kutusu olarak kullanmak daha uygun olabilirdi ama deterjanım için daha önce Koçtaş' dan aldığım deterjan kutum vardı. O yüzden hem banyoma dekoratif, hoş bir görüntü kattı. Hem de sabunlarımı ortadan kaldırdı. Diğer kutuyu yatak odasına yerleştirdim. Ama şimdilik içi boş duruyor. Belki fularlarımı, takılarımı ya da numune kozmetiklerimi içine yerleştirebilirim. Görüntüsü beni mutlu ediyor ve bu güzellikleri dolapların içine saklamak istemiyorum. Salev 'in ürettiği bu kutuların altında Tarım ve Köyişleri Bakanlığı'nın izni ile gıdaya uygun olarak üretildiği ibaresi var. Yani bu kutuları mutfağımızda da güvenle kullanabiliriz. Bazı ürünleri saklayabilir ya da kurabiyeleri içine doldurabiliriz :) Ben şimdilik mutfakta kullanmayı tercih etmiyorum. Ama siz bu amaçla da kullanabilirsiniz. Hatta önerileriniz olursa memnuniyetle uygulayabilirim. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hepinize iyi günler dilerim...

2 yorum:

  1. Bayıldım, keşke Ankara'da olsaydım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim. Aslinda istanbulda da vardir bunlardan muhakkak ama nerede satildigini bilmek lazim.

    YanıtlaSil