24 Mayıs 2013 Cuma

Tantitoni' den Aldıklarımla Oldum Rengarenk!


Merhaba Arkadaşlar, bugün sizlere dünkü Tantitoni alışverişimden aldıklarımı göstermek ve tanıtmak istiyorum. Bir adet Silikon çok amaçlı kapak, bu kapak adı üstünde çok amaçlı. Ben 29 cm olan büyük boyunu ve pembesini tercih ettim. Daha çok yemek ya da kızartmalarımızı yaparken etrafa sıçramaması için kullanacağımız bu kapağı mikrodalga fırınlarda da rahatlıkla kullanabiliyormuşuz. Bana söylenenler bunlardı ama siz farklı amaçlarla da kullanıyorsanız önerilerinize açığım lütfen yorum kısmına yazın.

Diğer pambe renkli şirin silikon süzgeç 12.2 cm aslında tantitoni' ye asıl gidiş amacım bu süzgeci almaktı ama görevli kadın 3 ürün alımında %33 indirim uygulandığını söyleyince ben bir bakayım başka ne ihtiyaçlarım var dedim ve görüldüğü gibi 4 ürünle alışverişimi noktalayabildim. Gelgelelim bu süzgeci isteme sebebim. Şu sıralarda, kefir yapımıyla çok haşır neşirim. Biraz daha tecrübe kazanayım daha sonra sizlere de nasıl yapılacağını anlatacağım. Kefir yaptığımızda, bakteriyi kefirden ayırmak için süzgeç gerekiyor. Ama bu süzgeç metal olmamalı. Metal olduğunda kefir içerisindeki bazı vücut için yararlı şeyler zarar görüp, kaybolabiliyormuş o nedenle plastik bir süzgeç tercih edilmeliymiş. Hal böyle olunca bana da alışveriş için bir sebep doğdu ve bu şirin mi şirin süzgece sahip oldum. 

Diğer süzgeç de neyin nesi demeyin, çünkü dikkatimi çeken, çok kaliteli bir malzemesi olan bu yeşil süzgeç de, küçük meyveler ve yeşillikleri süzdürmek için kullanılacak. Ayrıca koziol marka Alman üretimi bu süzgeç %100 melamin ve bulaşık makinesinde yıkanabiliyor ibaresi taşıyor. 

En sondaki meyve desenli kesme tahtası ise yazıldığı gibi tahta değil cam, bunların daire, kare ve dikdörtgen şekilli olanları vardı. Desen olarak ise elma, nar, çilek ve böğürtlen desenlisi vardı. Ben kare ve böğürtlen desenli olanı beğendim. Cam sağlıklı olduğu için tercih ettiğim bu ürünün desenini ve renklerini de çok beğendim. Şimdiden mutfağımı şenlendirdiler. Fiyatlarına gelecek olursak,


Çok Amaçlı Kapak 25 TL
Silikon Süzgeç 12 TL
Koziol Süzgeç 14 TL
Kesme Tahtası 12.9 TL

Toplamda 63.9 TL olan bu ürünlere indirimle beraber 42.81 TL ye sahip oldum. Çok zevkli bir alışverişti. İhtiyaçlarınız varsa Tantitoni indirimini kaçırmayın. Herkese sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder