11 Haziran 2013 Salı

İtalya Tatili Dönüşü Yeniden Merhaba!

Herkese Merhabalar, 
bir süredir bloga yazı yazamadım. Sebebi ani bir kararla eşimle beraber İtalya turuna gitmemiz oldu. Bir İspanya bir İtalya derken kararsızlık yaşıyorduk ki İtalya turunun daha romantik oluşu ve tatil döneminin bizim evlilik yıl dönümümüze denk gelmesi sebebiyle şu an için İtalya turunun bize daha uygun olacağına karar verip İtalya yı tercih etmiş olduk. Fakat oradayken duyduğumuz ve Türkiye ye döndüğümüzde ancak durumun vahametini anlayabildiğimiz gezi parkı olayları bizi de fazlasıyla üzdü. Umuyorum ki bir gün hepimiz tepki göstermeden önce birbirimizi dinlemeyi ve konuşarak anlaşmayı başarabiliriz.
Buraya geleli daha 2 gün oldu ama hala yorgunluğumuzu atamadık. Bu nedenle yazmakta biraz geciktim ama İtalya'dayken hem gezip gördüğüm, sevdiğim yerleri, restoranları, alışveriş fırsatlarını hem de oradan aldığım ürünleri özellikle İtalya turuna gitmeyi düşünen arkadaşlarıma tavsiyelerimi şu sıralarda bloga sırasıyla yazmayı planlıyorum. İtalya turu oldukça yorucu bir program ve anlatılacak çok fazla şey var. Bu yüzden şehir şehir adım adım yazmayı planlıyorum. Umarım severek ve ilgiyle takip edersiniz. Herkese kucak dolusu sevgiler...

2 yorum:

  1. Merhaba,
    İtalya'dan yeni dönmüş ve Floransaya gidememiş biri olarak bu yazılar beni çok mutlu etti.Teşekkürler.
    Ben de yazıları hazırlıyorum yavaş yavaş ekleyeceğim.
    Çok sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba deniz,gitmeden once seninle gorusmus italya ve ispanya arasinda kararsiz kaldigimizi soylemistim.sonunda italya da karar kildik ve 9 gunluk guzel bir tatil yapmis olduk. Seninle yakin zamanlarda italyadaydik ama farkli bir cok tecrube edinmisizdir. Yakinda gidip gordugum diger sehirleri de yazacagim. Ama senin italya gezi yazilarini da merakla bekliyorum. Sevgilerle...

    YanıtlaSil