9 Temmuz 2013 Salı

Adore - Eyeart - Pure Yellow - Yeni Lenslerim



Merhaba arkadaşlar, bugün konumuz lens, gözlerim 2 numara miyop, miyop başlangıcından beri düzenli olarak gözlük ya da lens kullanmadım. Biraz kullanıp biraz sıkılıp bıraktım. Çoğu zaman uzağımı görmeden yaşıyorum desem yeridir. Bunun nedeni ise, gözlük kullanmayı bir türlü sevememem. Makyajımı ve gözlerimin güzelliğini kapatıyor ya da her kıyafete her ortama yakışmıyor düşüncesinden ziyade, burun kemiğimin düz oluşu gözlüğün sürekli aşağıya doğru kaymasına sebep oluyor ve sürekli olarak elimle gözüme itmek zorunda kalıyorum ama en kötüsü bu değil tabi, kirpiklerim çok uzun ve düzler. Gözlerim de biraz çıkık olduğu için hangi model gözlük olursa olsun kirpiklerim birer silecek misali gözlük camını bir aşağı bir yukarı zorluyor müthiş bir rahatsızlık vermekle birlikte gözlük camının da sürekli kirlenmesine sebep oluyor. Ve ben günde 2-3 defa gözlüğümü yıkamak zorunda kalıyorum. Çünkü gözlüğümü sürekli takmaktan kaçınsam da araba kullanırken mecbur kalıyorum. Yaz ayları geldiğindeyse durum daha da kötüleşiyor. Çünkü gözlerim güneşe karşı çok hassas, bahar alerjisi, konjonktivit yaz boyu çektiğim bir rahatsızlık. Neyse ki iyi güneş gözlükleri ve damlalarla durumun üstesinden gelmeye çalışıyorum. Güneş gözlüklerini kullanabilmek içinse lens arayışına giriyorum. Çünkü gözlerim hassas olduğu için her lensi rahat kullanamıyorum. Çok çabuk göz kuruluğu oluyor ve alerjiyi tetikliyor. Hele ki renkli lenslere hiç bir zaman yanaşabileceğimi sanmıyordum. Özellikle de bosh&Lomb, FreshLook gibi denemelerden sonra kolay olmadı. Kısa bir zaman önce şeffaf lens almak için gittiğim gözlükçüden, gözlükçünün tavsiyesiyle adore eyeart marka hem renkli hem de numaralı olan bu lensi aldım. Numarasını gözlükteki gibi 2 numara değil de 0.25 numara düşüğü olan -1.75 olacak şekilde aldım. Çünkü lenste her zaman gözlük numaranızdan 0.25 numara düşüğünü tercih etmelisiniz. Renk seçiminde her zaman doğala en yakına yönelirim. Bu yüzden sarı renkli olan pure yellow u istedim. Ela gözlerimi bir iki ton açar ve yeşile çalan doğal bir renk elde ederim dedim. Deneme imkanım olmadan aldım. Şunu söyleyebilirim ki çok rahat bir renkli lens. En azından benim şimdiye kadar kullandıklarımın içinde en rahatı. Ben her gün kullanmamaya ara sıra gözlerimi dinlendirmeye ihtiyaç duyuyorum ama benim kadar hassas gözleriniz yoksa çok rahat her gün istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. Renk tonu çok güzel ve çok doğal. Yapay olmayan incelikte haresi var. Tahminim gibi ela gözde ve açık kahve gözlerde yeşil rengi pure yellowla elde edebilirsiniz. Fiyatı 100 TL gibi bir şey daha çok değil. Hatta ben yanlış hatırlamıyorsam peşin 70 TL  ye aldım. 3 aylık kullanım ömrü var. Ama 6 aya kadar kullanabilirsiniz dedi satan kişi. Çünkü kendisi de düzenli olarak bu markanın lenslerini kullanıyormuş ama ben 6 ay kullanmanın çok da sağlıklı olacağını düşünmüyorum. Kutusu, lens kabındaki görünüşü ve göze verdiği renk fotoğraflardaki gibi. Çok iyi bir fotoğraf olmadığını biliyorum ama ışığı karşıdan almasın ve renk en doğal haliyle çıksın diye uğraşırken çok sayıda fotoğraf çekip içlerinden ancak bunu seçebildim. Artık rahatlıkla güneş gözlüklerimi de takıyorum ama lens kullanmak her zaman ayrı bir özen istiyor. Her lens taktığım gün ne olur ne olmaz diye göz kuruluğuna karşı göz yaşı damlası kullanıyorum. Gözlerimi, kirpik diplerini dalinle yıkıyorum. Lens kabındaki solüsyonu her gün tazeleyip lenslerimi mutlaka yıkayıp beklemeye alıyorum. Şimdilik memnunum. Lens almayı düşünüyorsanız önerebileceğim bir marka ama lütfen lenslerinizi özenli kullanın temizliğine çok çok önem verin. Gözlerimiz de diğer tüm organlarımız gibi çok önemli ve sağlık şakaya gelmiyor. Ayrıca sağlıksız bir güzellikten de bahsedemeyiz. Bu yüzden kendinize çok iyi bakın, sizlere sağlıklı ve güzel günler diliyorum...



16 yorum:

  1. merhaba bende almayı düşünüyorum ama pek ilgilenemezsem mikrop kapar diye end,şem var hep erteliyorum çok güzel ben çok beğendim :9 bu arada blogunu yeni keşfettim ve izlecin oldum bende beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba eda cok tesekkur ederim begenmene sevindim. Evet cok temiz ve ozenli kullanmak gerekiyor. Eger senin de gozlerin hassassa zaten dikkat etmeye aliskinsindir. Zamanla alisiyor insan lens kullanimina ve lens almayi dusunursen bu markayi oneririm.

      Sil
  2. merhaba lensleri istanbul'daki bir optikçiden mi temin ettiniz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır ben Ankara da yaşıyorum ve lenslerimi de buradaki bir optikden alıyorum. Fakat İstanbuldaki optiklerde de bulabilirsiniz diye düşünüyorum. Bir kaç yere sormakta fayda var. Sevgiler...

      Sil
  3. merhaba ben Adana da yaşıyorum birçok yere sordum hiçbir şekilde bu marka yok Ankara dan nereden aldınız acaba en azından Ankara ya gidince alırdım araştırırken buldum blogunuzu cevap alabilirsem çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar, ben lenslerimi Ankara da Kızılay Soysal pasajındaki pasajın hemen girişindeki optikten alıyorum. Ankara ya geldiğinizde bu tarifle rahatlıkla bulabilirsiniz. İyi günler dilerim...

      Sil
    2. Merhaba Feray Hanım ben Eyeart Adore lenslerinin sosyal medya yöneticisiyim.Adana'da lenslerimizi Onur Optik ve Tunç Optikten satın alabilirsiniz.
      İlginize teşekkürler.

      Sil
    3. Sevim İşçimen ben de bu marka hakkinda arastirma yapiyorum.Size ulasmak istiyorum

      Sil
  4. Sevim Hanım adore lensleri tekirdağ ve İstanbul Avrupada hangi optiklerde bulabilirim?

    YanıtlaSil
  5. Www.akinoptik.com ve akinoptik@gmail adresinden bana ulaşırsanız bu marka lenslerii satmaktayım. Numarasızı 50 numaralısı 70 tl dir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapıda ödeme seçeneği varsa böyle bir lensi kaçıramam uzun zamandır arıyorum bunu satan bir site bulamadım taki sizin siteyi görene dek

      Sil
  6. acaba son zamanlarda adore lenslere ulaşabilen oldu mu? olduysa bilgilendirebilirse çok sevinicem.. ben kesinlikle bulamıyorum

    YanıtlaSil
  7. Adore türkiye yetkili satış distbritorlugunu yapıyoruz firma olarak ınstagram @adore_lens olarak bakabilirsiniz

    YanıtlaSil