29 Temmuz 2013 Pazartesi

BeeBeauty - Body Care - Body Lotion - Vanilla&Cheesecake

Merhaba arkadaşlar, tatili önce İtalya da 9 gün daha sonra da Datça da 9 günle tamamladım. Deniz tatili olmadan dinlendiğimi anlayamıyorum bir türlü. İtalya gezisi zaten yorucu olduğu için döndüğümde yorgun hissediyordum. Neyse ki Datça da dinlenebildim. Havasıyla, deniziyle ve tatil anlayışıyla bana çok uygun bir yerdi. Güzelce dinlendim, denizin ve güneşin tadını çıkarıp bu arada da bronzlaştım. Datça'yı tatil için herkese öneriyorum. Gelelim kozmetik deneyimine. Bronzlaşan cilt ister istemez kuruyor ve her zamankinden daha çok bakıma ihtiyaç duyuyor. Kış aylarında kullandığım ağır kıvamlı kremleri bir kenara bırakıp daha sık uygulamak üzere vücut losyonlarına geçiş yapıyorum. hem daha hafif yapılı oluyor hem de vücudun ihtiyaç duyduğu nemi anında kazandırıyor. Hele de kokusu bu losyonun ki gibi güzelse. Gratis ten yaz öncesinde aldığım Bee Beauty vücut losyonumu bu aralar elimden düşürmüyorum. Özellikle her gün duş sonrasında kullanmak için ideal. Yapısı çok hafif ve güzel. Kokusu da öyle. Özellikle pompalı şişede oluşu da çok önemli bir artı çünkü uygulama kolaylığı sağlıyor. Kokusu vanilla&Cheesecake iştah kabartan ve şımartan harika bir koku hem de kalıcı, öyle hemencecik uçmuyor. Ciltte anında emiliyor, öyle yapış yapış bir his bırakmıyor. Cildi anında ipek gibi yapıyor. 250 ml. İçeriğinde vanilya ve avokado yağı var. Bunlar hücre dokularının ve cildin yenilenmesine yardımcı oluyor ve cildi yağlandırmadan nemlendiriyor.Kullandığım ve çok beğendiğim bu vücut losyonunu hepinize tavsiye ederim. Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder