9 Temmuz 2013 Salı

IVR - Eau desalpes - Scented Body Mist Regenerating - Pear &White Flower

Merhaba arkadaşlar, şimdi sizlere tanıtacağım şey, fotoğraflarda gördüğünüz Gratislerde de görmeye alışkın olduğunuz vücut spreylerinden biri olan eaudesalpes, uzun ince bir şişede sunulan 75 ml olan, çok sayıda çeşidi olan, canlandırıcı armut ve beyaz çiçekler kokulu, mavi şişeli body mist. Gratis de gördüğüm body mistlerinin çoğunu seviyorum. Sanırım body mist olayını seviyorum. Body mistler genellikle yazın kullanmaktan hoşlandığım ürünler. Çünkü her zaman parfüm kullanamıyorum. Yazın bana parfüm kokuları çok hafif ve çiçeksi olmadıktan sonra ağır geliyor. Özellikle de banyodan sonra hem serinlemek hem de hafif tatlı bir kokuyu vücuduma hapsetmek amacıyla body mistleri tercih ediyorum. Bu ürünü yazın başında almıştım. Diğer kokuların arasından bu koku ilgimi çekti. Özellikle armut kokusu deyince ilginç bulduğumu söylemeliyim. Meyve kokusu aklınıza gelmesin. Çiçek kokusu ağırlıklı. İnsanın içini baymayan body mistlere göre de kalıcı bir kokuya sahip bir ürün. Gün içinde tazelenmek amacıyla da kullanılabilir. Fiyat olarak da uygun 10-15 TL civarında olduğunu hatırlıyorum. Belki indirimlerde daha da uygun bulunabilir. Şimdiden içinde çok az kaldı. Severek ve bıkmadan kullandığım bu body misti sizlere de öneriyorum. Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder