7 Temmuz 2013 Pazar

Madame Coco - Alışveriş Yazısı












Merhaba arkadaşlar, bugün sizlere yeni bir alışverişimin detaylarından bahsetmek istiyorum. Kozmetiğe olan merakım kadar da ev ve dekorasyon ürünlerine ilgi duyuyorum. Bu nedenle zaman zaman ziyaret ettiğim gelen yeni ürünlere baktığım belli başlı mağazalar var. Bunlardan birisi de Madame Coco. Bazen indirim bekleyemeden aldığım bazense indirime sakladığım ürünler oluyor. Bu sefer ki tamamen indirimde beğendiğim ve aldığım ürünlerden oluşuyor. Bu nedenle hem çok ekonomik hem de çok keyifli bir alışveriş oldu.

İlk sırada bu güzel peçete halkaları var. Bir süredir peçete aksesuarlarına bakıyordum ama açıkçası içime sinen bir şeye denk gelemedim. Madame Coco da tesadüfen gördüğüm bu peçete halkalarına ise bayıldım. Tam anlamıyla benim tarzımı yansıtıyor. Hem sade hem şık hem de farklı. Özellikle sofra takımlarıyla olan uyumunu beğendim. Kırık beyaz tonlarda oluşu porselenlere uyumunu kolaylaştırdı. Eğer modern bir sofra takımı kullanmıyorsanız size de hitap edebilir. Ben klasik çizgilerden hoşlanıyorum. İngiliz porselenlerini beğeniyorum. Ya tamamen düz olacak, ya tek manzara ve ağırlıklı olarak mavi tonları ya da çiçekli incecik porselenlerden olacak. Dolayısı ile metalleri bu sofralara yakıştıramıyorum. Modernler de uymuyor. Bu halkalar tamamen el yapımı o yüzden hiç biri birbirinin aynısı değil. Bazılarında hatalar da var ama seçerek alabilirsiniz. Ben 8 adet aldım. Hepsinin içinden eleyerek tabi. Polyester bir malzemeden üretilmiş,kırılacak bir şey değil. Fiyatı indirimsiz 6.90 TL 


İkinci olarak fotoğraflarda gördüğünüz deniz salyangozuna benzer şekilli mumluk.Taş rengi ve malzemesi de sanıyorum taş. Ben bu mumluğu çok beğendim. özellikle banyomda kullanmayı düşünerek aldım. Ve şu anda da banyomu süslüyorlar. Fiyatı 9.90 TL

Üçüncü olan kilim, açık mavi tonlarında dokulu sade bir deseni var. Ben banyo, yatak odası ya da kiler gibi daha küçük alanlarda kullanmayı düşünerek aldım. Çok beğenerek aldım. Özellikle sadeliği çok içimi açtı. Fiyatı 79.90 TL

Sonuncusu ise havlular. Taş rengi el yüz havlularından iki adet aldım. Hem çok hafifler hem de şıklar. Bu püsküllü havlular son zamanlarda çok moda oldu. Ben de nerede görsem ilgimi çeken bu havlulardan aldım. Fiyatı 14.90

Bu fiyatlar ürünlerin indirimsiz fiyatları olmakla birlikte markayla yakından uzaktan bir ilgim yoktur. Burada yazdıklarım her üründe ve her yazımda olduğu gibi tamamen kendi tecrübelerim ve düşüncelerimdir. Yeni yazılarda görüşmek üzere sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder