12 Temmuz 2013 Cuma

Pastel Oje - 77 Numara



Merhaba arkadaşlar, yaz gelince tırnaklarımızı daha canlı ve neşeli renkler süslüyor. Canlı renklerdeki kıyafetlerimizi bu tür renklerle tamamlamak çok daha güzel oluyor. Kış aylarında kırmızı, bordo,siyah ve kemik rengini tercih ederken yaz ayları gelince de yeşiller, maviler, sarılar, pembeler, neon renklerle tırnaklarımı süslüyorum. Bunlardan birisi de pastelin 77 numaralı yeşil renk ojesi. Dokulu ojelere bir türlü alışamayan ben her zaman pürüzsüz, düz ve parlak duruşu tercih ediyorum. Bu rengi özellikle beyaz renkteki giysilerimle tamamlamayı seviyorum ama bunun yanında çiçekli, ve karışık renkli giysilerle de çok iyi uyum gösteriyor. Asla çiğ bir renk değil. Ben her oje gibi bunda da 2 kat uygulamayı tercih ettim. Bu sayede rengini daha iyi veriyor.Üzerine de kalyon oje koruyucu cila geçtim. Böylece hem parlaklığını korumuş oluyorum hem de bir kaç gün idare edebiliyor. Severek kullandığım bu rengi sizlere de yaz ayları için tavsiye ediyorum. Güzel ve güzellikle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder