9 Temmuz 2013 Salı

Selah Sue - Raggamuffin ve Ain't no Sunshine

Merhaba arkadaşlar, yeni bir müzik yazısıyla karşınızdayım. Bildiğiniz gibi ana sayfamdan müziği eksik etmemeye özen gösteriyorum. Yazılarımı okurken dinleyebilirsiniz diye. Tabi beğeniyor musunuz, sizin zevkinize hitap ediyor mu onu bilemiyorum. Bu konuda yorumlarınızı bırakıp, müzik önerilerinde bulunmanızı çok isterim. Gelelim yeni müzik yazımıza bugün ki sanatçı Selah Sue, 1989 doğumlu ve Belçikalı, ilk albümünü 2011 yılında çıkardı. Çok genç olmasına rağmen güzel başarılar elde etmiş olan özellikle soul ve reggae tarzı müzik yapan aynı zamanda, şarkı sözü yazarı yetenekli bir şarkıcı. Hem reggamuffin i çok beğendiğim için ekledim hem de Selah Sue nin canlı performanslarını da çok beğendiğim için ve daha yumuşak bir şarkı olan Ain't no Sunshine şarkısıyla canlı performansını da çok beğendiğim için ekledim. Umarım siz de benim gibi zevkle dinlersiniz. Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder