29 Ağustos 2013 Perşembe

Avon - Planet Spa - Ölü Deniz Çamuru - Yüz Maskesi


Merhaba arkadaşlar, bugün sizlere tanıtacağım ürün Avon dan Planet Spa serisinin gri renkteki ölü deniz çamuru içeren derinlemesine temizleyici ve arındırıcı yüz maskesi. Aslında bu ürünü alalı epeyce uzun bir süre olmasına karşın öyle sevimsiz ve işe yaramaz buldum ki, belki faydası oluyordur ümidiyle ve ürünleri atmaya meyilli bir insan olmamam sebebiyle, israftır yazıktır ben göremesem de bi faydası olabilir diyerek ara ara kullanmaya devam ettim hele şükür ki bitirerek çöpe gönderdiğim bu ürünle ilgili söyleyebileceğim tek şey tam bir hayal kırıklığı olduğu. Kokusu kötü, cilde yaptığı özel bir şey yok, koyu gri renkte, sürümü kil maskeleri gibi, kıvamlı, nemli yüze uyguluyorsunuz, kuruduktan sonra yıkıyorsunuz ama yıkadığımda cildime kazandırdığı bir şey göremedim. Cildimde bir canlanma, arınma, temizlik hissi, gözeneklerde küçülme ya da aklıma gelmeyen herhangi bir faydasını göremedim. Vadettiği temizliği sağlamıyor. Bu seriden kullandığım diğer maske bile nispeten daha iyi ama bu hiç değil. Tavsiye etmiyorum.

Sizlerin kullanıp da hayal kırıklığı olarak tanımladığınız ürünler neler?

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder