12 Ağustos 2013 Pazartesi

Kısa Bir Moladan Sonra Yeniden Merhaba! - Kristin Hannah - Gerçek Renkler

Herkese yeniden merhaba, öncelikle hepinizin geçmiş bayramını kutluyorum. Benim için bu bayram belki de hayatımın en güzel en keyifli bayramıydı. Sevdiklerimin hepsi yanımdaydı ve her biri mutlu ve huzurluydu. Doyamadım ama olsun. Kısa da olsa, güzel geçen bu bayram için Allah'a teşekkür ediyorum. Yazmayı bekleyen o kadar çok yazı var ki, bir yandan yapılması gereken işler, okunması gereken makaleler beni sıkıştırırken, bir yandan da nefes aldığım bloğuma girme ve yazma isteğiyle doluyum. Bu yüzden bayram biter bitmez soluğu burada aldım ve kısa süre önce Datça tatilimdeyken okuyup bitirdiğim ve çok sevdiğim bu kitapla ilgili duygu ve düşüncelerimi paylaşmak istedim. Gerçek renkler, Kristin Hannah ın en beğendiğim kitabı olmayı başardı.Son derece sürükleyici, merak uyandıran bir hikayenin içinde, kendinizden ve duygularınızdan tanıdık izler de bulabilirsiniz. Kristin Hannah yine her kitabında olduğu gibi bu kitapta da bir aileyi anlatıyor ve kız kardeşlerin ilişkileri üzerinden süren hikaye de kadınların duygularını, ailevi ilişkileri derinlemesine işliyor. Hikaye yorucu değil, sıkıcı değil. Zevkle, özellikle tatilde hamağa uzanıp okunabilecek nitelikte bir kitap :) tavsiye ediyorum. Kitabın arka kapak yazısı ise şöyle,


BİR GÜN GELİR, EN YAKINLARINIZ SİZE SIRT ÇEVİREBİLİR;
KIZ KARDEŞİNİZ BİLE...

Dünyanın dört bir yanında kadınlar Kristin Hannahnın Ateşböceği Yolu romanını okuduktan sonra güldüler, ağladılar ve arkadaşlarının değerini bir kez daha anladılar. Yazar bu kez kız kardeşlerin dokunaklı, muhteşem ve karmaşık dünyalarını keşfe çıkıyor…
Gerçek Renkler, New York Timesın çok satan yazarı Kristin Hannah tarafından şimdiye dek anlatılan en kışkırtıcı, en etkileyici ve en yürek burkan hikâye. Kimliğiyle özdeşleşen parlak kalemi ve unutulmaz karakterleriyle yazar, birbirine kenetlenmiş dünyaları kıskançlık, ihanet ve türüne nadir rastlanan bir ihtirasla darmadağın olan üç kardeşin hikâyesini anlatıyor. 

"Kristin Hannah kız kardeşler arasındaki güçlü bağlar, bir aileyi parçalayabilecek tatsızlıklar ve aşkın şifa veren gücü hakkında büyüleyici bir hikâye anlatıyor. Sürprizlerle dolu samimi bir içgörü ve eski güzel günlere has bir anlatım… Merak uyandıran bu roman için şöyle denebilir: Koltuğunuza kıvrılın ve tadını çıkarın!
-Kate Jacobs

"Hannah, kız kardeşlerin derin, duygusal ilişkilerini inceledikçe, bir çırpıda okunacak, güzel ve sürükleyici bir aşk, rekabet ve aile hikâyesi yaratıyor."
-Booklist

"Hannah, kadınların karakterlerinin ve okuyucularının ne istediğini iyi biliyor."
-Publishers Weekly

"Son derece romantik ve yürek burkan, içine girmek ve mümkün olduğu kadar orada kalmak isteyeceğiniz bir roman."
-People Magazine

2 yorum:

  1. Benimde severek okuduğum bir kitap
    Dahada duygulanmak istersen Sevgi uğruna yaptıklarımızıda okumalısın
    sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynep, kitap önerin için teşekkürler ama Sevgi Uğruna Yaptıklarımız kitabını bundan önce okumuştum. Hatta okuyup yorumladığım kitapların arasında o da var. Bloğun kitap bölümüne bakarsan orada okuduğum diğer bütün kitaplar ve onlar hakkındaki yorumlarımı göreceksin. Kitap okumayı seven arkadaşlarıma fikir vermesi için onlara ayrıca kitap bölümünde yer veriyorum. Ama orada olmayan daha başka kitaplar varsa önerebileceğin çok mutlu olurum. Teşekkürler. Sevgilerimle...

      Sil