31 Ağustos 2013 Cumartesi

Rimmel London Oje - 620 How Do You Lilac it?




Merhabalar hepinize, bugün vazgeçemediğim kozmetik ürünü olan ojelerden bir oje konuğum. Rimmel London markasının ürünlerini geçen indirimde Watsons dan almıştım. Pudra, kapatıcı,ruj,kalem ve ojelerinden de 3-4 tane aldım. Diğer ürünleri daha kullanmaya başlayamadım ama ojelere aldığım günden beri dadandım resmen. İlk sürüşümde biraz kıvamlıydı belki de raf ömrü azalmıştı ya da hava almıştı nedenini tam olarak bilemiyorum. Bu yüzden de yapısı hoşuma gitmemişti ama çok hızlı kuruması, parlaklığı, ve uzun süre kalıcılığıyla gönlümü fethetti. Öyle ki elim artık hep Rimmel marka ojelere gider oldu. Özellikle indirimde yakalarsam artık her rengini alacağım. Özellikle de fotoğraflarda gördüğünüz rengine resmen bayıldımmm. O kadar hoş, parlak ve tatlı bir renk ki anlatamam. Makinam kaliteli değil bu nedenle tabletle çekim yapıyorum onda da istediğim sonucu malesef alamıyorum. Çok yakında güzel bir makina alıp daha güzel tanıtımlar yapacağımdan emin olabilirsiniz ancak şimdilik elimden gelen bu kadar. Işık bir miktar yanıltıcı olmuş ama çok güzel bir renk olduğu fotoğraflardan da anlaşılıyor bence. İsmi 620 HOW DO YOU LILAC IT? Çok ama çok tatlı bir lila, pembeye dönük bir renk alıyor tırnakta, özellikle bronz tene çok yakıştırdım. Bu ojelerin fırçası geniş, bu yüzden hızlı uygulama sağlayabiliyorsunuz ama fırçaya alacağınız miktara dikkat etmek gerekiyor. Ben çok beğendim özellikle bu renk bittikçe alacağım, görmekten, kullanmaktan sıkılmayacağım bir renk oldu. Evde eksik etmemeye kararlıyım. Tavsiye ediyorum. Herkese sevgiler...

4 yorum:

  1. çok tatlı bir rengi var bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. yüzügüne bayıldım canım ne güzel seymıs oyle:) blogunuda yenı kesfettım ve cok begendım banada beklerım :)
    suvemakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim. Daha güzelleri senin olsun :)Blogumu beğenmene çok sevindim. Senin bloguna da hemen geliyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil