30 Ağustos 2013 Cuma

Tupperware Saklama Kabı



Merhaba arkadaşlar, bugün ev gereçlerinden biri olan saklama kapları üzerine bir yazıyla karşınızdayım. Tupperware hepinizin bildiği belki bir çoğunuzun da zaten severek kullandığı bir marka. Ben bu markadan şimdiye kadar kendim bir şey almış değilim. Eşim sağolsun, iş yerindeki hanımlar alınca benimde isteyebileceğimi düşünüp, satışını yapan başka bir çalışandan almış. Önce pek hazzetmesem de işimi gören ürünler olduğunu itiraf etmeliyim. Önce su şişesi neden en küçük boy değil bu orta boy, çok büyük, yanımda taşımak için ideal değil diye düşünsem de özellikle turistik geziler ve seyahatler için aslında en doğru boy olduğuna karar verdim. Ama sık sık havalandırmak gerekiyor. Çünkü uzun süre havasız kalırsa, o plastiklerde hiç sevmediğim ağır koku bu tupperda da ortaya çıkıyor. Ama diğer plastiklere göre artısı biraz daha geç koku yapıyor ama sonuç olarak o da koku yapıyor ki bu da eksi yönü :( 

İçiçe geçen saklama kaplarını sevdim. İçiçe oldukları için çok yer kaplamıyorlar. En küçük olanını daha çok yanımda, çantamda kuruyemiş taşımak için kullanıyorum. Ufak atıştırmalıklar için ideal boy. Diğerleri de benim gibi dışarıdayken her öğlen yemek yemekten hoşlananlardan değilseniz. Meyve, sebze, aperatif ekmek arası bir şeyler taşımak için veya öğle yemeğinizi evden işe taşımak için ya da seyahatlerde kullanmak için, çocuklara ve kendinize beslenme kabı olarak kullanabilirsiniz. Hem boyutları, hem renkleri, hem de ağız kısımlarının sağlamlığı çok güzel. Benim için iş gören bir set oldu. Çok çok gerekli olduğunu düşünmesem de tavsiye edebilirim. Herkese Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder