13 Ağustos 2013 Salı

Watsons - Alışveriş Yazısı!

Merhaba arkadaşlar, bilindiği gibi bayram öncesi sevdiğimiz kozmetik markaları çok güzel indirimler yaptılar. Kendi kendime alışveriş yapmamak için dirensem de almayı istediğim aklımda olan bazı ürünler için watsons ın yolunu tuttum. Aldığım ürünleriğn hepsi indirimliydi. Tercihimi daha önce ürünlerini kullanmadığım ama arkadaş tavsiyeleriyle denemek istediğim ürünlere sahip olan Rimmel markasından yana kullandım. Rimmel %50 indirimiyle bir harikaydı. Özellikle Stay Matte pudrasını almayı istiyordum. Bu pudranın transparent rengini aldım. Çok açık bir renk aldım ama umarım kötü durmaz. likid kapatıcısının 030 numarasını, dudak rengine çok yakın bir renk olan dudak kalemini ve brown black kaş kalemini, french manicure açık pembe ojelerini,likid eyeliner, rimel ve nude delight, dışı parlak mor renkte olan, nemlendiricili rujunu aldım. Daha sonra ruj çok hoşuma gidince gidip 2 rengini daha aldım. Başka bir yazımda özellikle bu rujlara ve swatch lara yer vereceğim. 
Rimmel marka ürünlerin dışında bir de watsons ın çanta boyu 3 lü ıslak mendillerinden aldım. Gül, yasemin ve lavanta kokulu olanlarından. Bu ıslak mendillere bayıldım. Hem boyutu çok güzel hem de içinde sadece 10 tane olduğundan kurumadan sıkmadan tükeniyor. Kokuları da çok güzel. Tavsiye ediyorum.
İçlerinde kullandığım ve memnun kaldığım diğer ürünler ise şöyle, kaş ve dudak kalemlerini çok sevdim bir de ojesi hem rengi hem dokusu hem kalıcılığıyla gönlümü fethetti. Rujlarına az öncede söylediğim gibi bayıldım. Kapatıcı, pudra, eyeliner ve rimeli henüz kullanmadım. Kullandıkça onlarla ilgili yorumlarımı da yazacağım. Görüldüğü gibi hem çok keyifli hem de ekonomik bir alışveriş yapmış oldum. 

Peki sizler indirimden neler aldınız ve hangi ürünlerden memnun kaldınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder