15 Eylül 2013 Pazar

The Balm - Makyaj Fırçaları





Herkese merhaba, bu sıralar sıkça yazı yazamıyorum. Sebebi biraz yeni başladığım iş, biraz da akademik çalışmalarımın yoğunlaşmış olması. Haftanın her günü yoğun bir şekilde çalışmam gereken bir eğitim yılına başlamış bulunmaktayım.  Bloğu ve okuyucularımı çok özlüyorum bunu belirtmeliyim. Burası benim nefes alma odam. Yalnızca kendime ayırdığım zamanım. Bana zevk veren konuları paylaştığım, eğlendiğim, sayesinde arkadaşlar edindiğim kapsülüm. Bu yüzden her ne olursa olsun yazmaya devam edeceğim. Belki biraz daha seyrek ama sürekliliği olacak ve bizler hep iletişimde olacağız.














Bu kısa bilgilendirme yazısından sonra :) bugün sizlere tanıtmayı planladığım fırçalarımın yazısına geçebiliriz. The Balm'ın pudra, aydınlatıcı ve karıştırma fırçası ve far uygulama fırçaları. Aslında The Balm ın neredeyse bütün ürünlerini çok severek kullanan biri olarak bu fırçaları almakta da hiç tereddüt etmemiştim. Ama sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Özellikle de pudra fırçası beni deli ediyor. Çünkü her uygulamada yüzümden kılları toplamak zorunda kalıyorum. Bir fırça bu kadar mı kıl döker :/ sık kıllara sahip olan bu fırça öyle çok yumuşak da değil. Genel olarak fırçalarını yumuşak bulmadım. Bu benim için önemli bir ayrıntı. Oldukça dikkatli yıkamama rağmen baş edemediğim kıl dökme sorunu yıkamada da artarak devam ediyor. Kısacası kullanışlı bir fırça olduğunu düşünmüyorum. Aydınlatıcı fırçasını ise boyutu, şekli ve kullanışlılığı açısından sevdim. Bu fırça kıl da dökmüyor. bu fırçayı tavsiye edebilirim. Diğeri far fırçası, bu fırça da aydınlatıcı fırçası gibi fena değil. Kullanışlı, kıl dökmüyor. Ama öyle aman aman güzel fırçalardan da değiller. Dış görünüşleri hoş, eğlenceli her Balm ürününde olduğu gibi estetik, renkli ve güzel. Görüntüsü içinde alınabilir diyorsanız, size yeterli gelebilirler ama pudra fırçasından uzak durun derim. 

Bir fırsatını bulsam şu rt fırçalardan çok istiyorum ya da sigmalardan, özellikle blogger arkadaşların sıklıkla tavsiye ettiği bu tip fırçalardan kullanan arkadaşlarımın tavsiye ve yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum. Lütfen yazının altındaki yorum ekle kısmından deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi benimle paylaşın. İyi pazarlar ve mutlu haftalar diliyorum. Sevgiler...



3 yorum:

  1. merhaba,
    ben de fırça arayışı içindeyim, iyi geldi bu yazı :)

    YanıtlaSil
  2. Aydınlatıcı fırçası diye bahsettiğiniz büyük kıllı olan far fırçası değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fırça geniş olduğu icin göz kapağına uygulaması zor olur. Far surmek için daha rahat kontrol edebilecegim daha küçük fircalari tercih ediyorum. Aydinlatici için de allik fircalari ya da kontur fircalari bans buyuk geliyor cunku aydinlaticinin fazla kacmasi hos olmayan bir goruntuye neden olsbilir. Bu firca her ikisi arasinda kontrollü bir sekilde aydinlatici uygulamak için cok ideal.

      Sil