17 Aralık 2013 Salı

Herkese Kocaman Bir Merhaba!

Evet uzun bir süredir ne okuduğum kitaplardan, ne dinlediğim müziklerden ne de daha fazlasından bahsedebiliyorum. Çünkü hayatımı her zaman ki halinden çıkaracak sürpriz bir bebek haberiyle kucaklaştım. Şu an 13 haftalık olan bebeğimin geleceğini öğrendiğim günden beri ne uyku düzenim ne yemek yeme düzenim eskisi gibi, ne de hayatımdaki diğer şeyler eskiden olduğu gibi. Hamile olduğumu öğrendiğim ilk andan itibaren kalbim daha farklı çarpıyor. Hayata daha başka türlü bakmaya başladım. Hayallerim bile farklılaştı. Sabırsızlıkla onu kucağıma alacağım o ilk anın hayallerini kurup duruyorum.Daha doğmadan kokusu burnumda tütüyor. Onu o kadar çok seviyorum ki, dünyada bunun üzerine bir aşk yok. 



O günden beri okuduğum her şey bebeklerle ve hamilelik süreciyle ilgili, dinlediğim müziklerde öyle, daha çok dinlendirici, yumuşak ve klasik müzikleri tercih ediyorum. Yediklerime de aynı şekilde özen gösteriyorum. Bebeğimin ihtiyaç duyacağı yiyecekleri tüketmeye çalışıyorum. O çok sevdiğim ama sağlıksız olan yiyecekleri yemiyorum, içecekleri de artık içmiyorum. Kozmetiklere gelince onlarda da durum aynı. Eskiden içeriğine takılmadığım ve kullanmaktan çekinmediğim kozmetik ürünlerinin hepsini bir kenara bıraktım ve yalnızca doğal içerikli olduğuna inandığım şeyleri kullanıyorum. Bir süre bu böyle olacak. Ne kadar doğrudur bilemiyorum ama ben oje sürmeyi bile bıraktım. Yalnızca makyajımı yapıyorum ama ruj sürmek bile bazen beni rahatsız ediyor çünkü dudaklarımı çok yiyorum. Fakat çalıştığım için solgun ve bakımsız görünmekten hoşlanmadığımdan makyaja devam ediyorum.

Bundan sonra sizlere hem hamilelik sürecinde içinde bulunduğum duygusal durum hakkında hem de fiziksel anlamda bu dönemde anne karnındaki bebek ve anne için yapılması önerilen ve benim de  uyguladığım teknikler hakkında da yazılarımı yazmaya devam edeceğim. Bu yazıları da ayrı bir başlık  "Miniğim ve Ben" adı altında toplayacağım. 

Şu geçmiş 3 aylık sürede bloğumla çok fazla ilgilenememiş olsam da anlayışla ve sabırla takipte kalan bütün arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler...

Koskocaman Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder