10 Şubat 2014 Pazartesi

Bitenler (10 Adet Biten Ürün ve Yorumlarım)


Merhaba arkadaşlar, şimdiye kadar hiç bitenler yazısı yazmamıştım. Aslında ürünleri bitirmek de biten ürünler hakkındaki yorumları diğer blogger arkadaşlarımın yazılarından takip etmek de  bana keyif veriyor. Gelgelelim biten ürünler arka arkaya bitmeyince evde bir çöp fazlalığına tahammül edemiyordum ve hemen çöpe atıyordum neyse ki bu sefer biraz da bilinçli olarak kısa aralıklarla biten ürünlerimi toparladım ve hemen fotoğraflarını çekip kutularını da çöpe gönderdim.Toplu olarak resimleri bu şekilde. Gruplandırma yaptım ki anlatması da okuması da kolay olsun.



İlk olarak banyo ürünlerinden bahsedeceğim, bunlar pielor şampuan ve hepinizin bildiği güzel kokulu isana duş jeli. Pielor şampuan, bir gün kardeşimle beraber pielor marka bir saç maskesi aldığımızda hediye edilmişti. Kardeşime bu çeşidi bana ise boyalı saçlar için olanını almıştık. Kardeşim iş nedeniyle istanbula taşınınca onun henüz kullanmadığı bir çok ürün de bana kalmış oldu ve ben önce onunkini kullandım. Bu çeşidi, ince telli saçlar için besleyici ve güçlendirici olanı.  Benim saçlarım sarı renge boyalı olduğu için mi yoksa dipleri yağlı uçları kuru tuhaf bir yapıda olduğu için mi bilmem bu şampuanı hiç ama hiç sevmedi. Sık duş alan biri olarak sadece bitsin diye kullandım. Saçları çok kurutan bir yapısı var. Kokusu da öyle güzel bir koku değil. Kısacası sevmedim. Tavsiye etmiyorum

Isana duş jelini ise bir çoğunuz rossmann drugstore mağazalarından biliyorsunuzdur. Ben isananın ürünlerini severek kullanan biriyim. Bu duş jelinin kokusu çok güzeldi. Boyutları da benim gibi çabuk sıkılanlar için iyi. Bu çeşidi meyveli yoğurtlu olanıydı. Severek kullandım. Tavsiye ederim.
Diğer gruptakiler. Yukarıdaki cilt bakım ürünleri. Olay makyaj temizleme sütünü severek kullandım. Bereketli bir üründü. Ben zaten makyajımı önce temizleme sütüyle temizleyip sonra iyice yıkayan biriyim. Gözlerime bile uyguladım yakmadan temizledi makyajımı. Birdaha alırmıyım en azından bir süre hayır. Diğer ürünleri denerim. Denemek isteyenlere de tavsiye ederim.
Avon Solutions serisinin toniği, bu ürünü de yine bitsin diye zoraki kullandım. Çünkü içindeki alkol kokusu resmen genzimi yakıyordu. Çalkalayıp açtığımda ağız kısmından tonik taşırıyordu. Yine de özellikle cildim sivilcelendiğinde dezenfektan niyetine kullandım ama bu tür alkollü toniklerden hoşlanmıyorum. Bir daha almam. Tavsiye etmiyorum.
Diğer düz beyaz ambalajlı olan ürün hamileliğimin ilk üç ayında karın , bacak ve göğüs bölgeme uyguladığım yağ karışımının olduğu kutu, bunu zaten kendim hazırlamıştım. Kullandım memnun kaldım. En azından bitkisel bir çözümle cildimi nemli tuttum. Tavsiye ederim. İçerisinde hangi yağların olduğunu yazdığım yazı için Tık Tık

Alttaki tester ise, Topicrem in nemlendirici kremi, hafif formüllü bu krem çok hoşuma gitti, kesinlikle almayı düşündürdü diyebilirim. Bu kadarcık olduğu için uzun vadede etkileri nasıl olur bilemiyorum ama ilk izlenimim iyiydi. 


Bildiğiniz gibi Adore Eyeart serisinin pure yellow renkli lensini kullanıyordum. Bu lensler altı aylık olduğu için süresi dolmuştu. O nedenle bunu çöpe gönderdim. Kendime yenisini aldım. Fakat aynı renk değil. Bu rengiyle ilgili paylaşımlarımı da yakında başka bir yazımda yapacağım.


Roll isimli küçük sprey şişedeki ürün ise tamamen bir eczane ürünü, bu ürünü ilk olarak domuz gribi yayılmaya başladığında almıştım. Çok iyi bir dezenfektan. Jel değil, su kıvamında kokusu da ilaç gibi ama olsun. Özellikle kış aylarında, başkalarıyla tokalaştığımda, dışarıda olduğumda ve elimi yıkayamadığım zamanlarda, bazen de evde manikür aletlerimi temizlemede, ya da manikürden sonra tırnak diplerime uyguladığım bir üründü bu da bitti. Yine alırım ama artık bir daha ki kışa. 


Bu grupta ise bitirmemin en zor olduğu ürünler kategorisindeki makyaj ürünleri var. Bir tanesi flormar ın dedem senesinden kalma true color fondöteni :) eskiden kullanıyordum ve sonra bir çok yeni ürün aldıkça bu da kullanılmaya kullanılmaya durduğu yerde bozulmaya teslim olmuş bir fondöten olarak kalmış ben de makyaj ürünlerimi düzenlerken elime geçen bu ürünü yarısı dolu da olsa atmak için ayırdım. Flormarın bu fondöteni artık satılmıyor ama ben bir kaç yıl önce bu serinin fondöteninden bir kaç kutu bitirmiştim. Daha sonra flormarın hiç bir fondötenini almadım ama sırf bunu sevmiş olduğum için yeni ürünlerine de bir şans verebilirim.

Diğeri Loreal in nude renk bir ruju, bir ara loreal in çeşitli tonlarda ve bu altın sarısı şık ambalajlarda nude rujları vardı. Bu da o dönemden kalma. Ben loreal in rujlarını herzaman severek kullanmışımdır. Bu ruj özellikle sarışınlar için olan bir nude,235 numara ve üzerinde for blondes yazıyor. Ve harika bir tonu vardı. Her gün için kurtarıcı olan bu tonda bir nude ruju aramak için yine loreal standına bir göz atabilirim ama daha elimde kullanılmayı bekleyen onlarca ruj varken biraz daha erteleyebilirim. Nude ruj arayan arkadaşlara loreal  e bir göz atmalarını tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. Bitenler ve alışveriş yazısı yazmayı da okumayı da çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severek okuyorum ama yazmak da keyifliymiş doğrusu. Bundan böyle bitenleri de yazacağım :) sevgiler...

      Sil
  2. Merhaba blogunu cok begendim.Bana da beklerim ... Gfc butonunu ayarlar kısmından blog adresini değiştirip tekrar eski haline getirerek duzeltebilirsin...Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen geliyorum mervelil. Tasarımda düzenlemem gereken şeyler var ama daha elim değmedi. Nasıl düzeltileceğini bilmiyordum bunu belirtmen çok iyi oldu. Teşekkürler. Sevgiler....

      Sil